Filme…Preferinte…Leapsa…


A trecut o perioada lunga de cand n-am mai intalnit o leapsa cu adevarat cinefila pana cand Marian imi paseaza una, de prin blogosfera…anterior Cinemateca de la Drd Emil Călinescu

Si iata raspunsul:

A. Filme straine, unde nu te poti opri doar la o singura alegere s incepi sa le imparti pe genuri, anii de aparitie, actori/actrite preferati/e prezenti,  dar de data asta, ce imi vine in minte pentru fiecare categorie dupa cum urmeaza:

Animatie: Wall-E 

Actiune: Die Hard

Drama: 7 Pounds 

Comedie: Rat Race

Familie: Beezus and Ramona cam copilaresc dar cat se poate de bine incadrat la categoria respectiva

 Istoric: Saving Private Ryan

Mister: Shutter Island

SF:  The Matrix

Razboi: Black Hawk Down

Aventura: Harry Potter

Crima: The Departed

Horror: The Descent 1

Sport: Warrior

Western: Unforgiven

Documentar: An Inconvenient Truth

Muzical: Fiddler on the Roof 

Romantic: The Notebook

Biografic: 8 Mile

Thriller: Taxi Driver

1. Cel mai prost film: nu am pot opri doar la unul: Immortals, Hanna,

2. Cel mai bun 3D: Avatar

3.Cea mai mare dezamagire:

4.Ultimul film vizionat: Mirror, Mirror

5. Filme necunoscute de recomandat: Brooklyn RulesIn Search of a Midnight Kiss, Stander

B. Filme romanesti:

1. Filmul romanesc preferat este Potretul luptatorului la tinerete

2.  Ce preferati: filmele de dinainte de 89 sau cele actuale? – actuale

3. Cel mai slab film românesc – Ursul

4. Cinci filme româneşti pe care le-ai recomanda: 4,3,2 , Aurora,  Potretul luptatorului la tinerete, Hartia va fi albastra, Filantropica

5. Ultimul film românesc văzut: Filantropica

In cele din urma leaspa o transmit mai departe dupa cum urmeaza: Cronicarul , Jurnalul cinefil, Victor, Ana, Cristina, Cronicile Ancutei, Bogdan, Delaskela, Maria,  Elaroseni, Matiuska, Graprefruits, Sebastian, Lucian, Andres, Lilisor, Zombie,  Andriipopa, Oradeanul, Studentocratia … plus o reamintire celor ce au mai primit: Adina, Stefan, Maria, Angela, Ars Cinematica, Jovi, Vlad … si desigur cine mai doreste…🙂

8 gânduri despre „Filme…Preferinte…Leapsa…

  1. Fiddler on the Roof este si muzical-ul meu preferat🙂, nu am vazut din lista ta In Search of a Midnight Kiss, Stander (la care o sa ma uit) si Immortals (dar daca l-ai trecut la cel mai prost nu cred ca are rost sa-l mai vad).

    1. de obicei nu agreez muzical-urile dar pe acesta l-am vazut recent si mi-a placut foarte mult… In Search of a Midnight Kiss un film alb-negru ciudat de felul lui…Stander m-a surprins…Immortals l-am vazut la cinema si nu mi-a placut de nici-o culoare

Lasă un răspuns

