Hanna


Hanna fata „abandonata” de mica,posibil modificata genetic,ucigasa in serie,crescuta in cele mai grele conditii iese la vanat dar nu prea inteleg de ce? posibil sa fi terminat intregi familii de reni si trebuia neaparat un „next level”.

Dupa ani de antrenament tipa se mentine,aspect fizic fragil dar fiti seriosi totul e sa induca in eroare,totul tine de camuflaj…   :))

Posteru ne trimite pe undeva prin epoca de piatra dar surpriza tipa se stie si cu pistolu asa ca aveti grija.

La nivel de interpretari nu stramb din nas dar desfasurarea actiunii, povestea in sine si mai ales „soundtrack-ul” nu m-au incantat deloc.

Am avut ceva asteptari de la filmu asta si posibil de aceea acum mi asa simpatic.

Era pusa o gluma  „sadica” pe acolo: Hanna, what did your Mom die of?

Three bullets…

Adapt or die. or prepare to be bored before you die  slow  :))

7 gânduri despre „Hanna

  1. l-am văzut și eu, acum vreo 2 săptămâni.
    cuvântul-cheie este non-sens.
    trebuie să fii copil de 8 ani pentru a înghiți toată acțiunea, pentru a lua evenimentele ca atare, fără să te întrebi de ce se întâmplă un lucru sau altul.

  2. bun ca experiment cinematografic, insa este mai degraba pentru segmentul hardcore al cinefililor … am asteptat ceva digerabil si m-am ales cu ceva cu un gust anost, de carbune … ca sa ma exprim, poetic …

Lasă un răspuns

