Descrie un film prin emoticoane :)


Nu de multă vreme cei de la Festivalul Filmului European au lansat o provocare (pe platforma blogalinitiative) de a scrie rezumatul unui film european (din cadrul festivalului) doar cu ajutorul emoticoanelor. Ce mod mai bun de a te exprima în legătură cu un film, decât prin intermediul emoțiilor transmise prin pictograme. Lumea modernă tehnologizată comunică foarte des prin aceste mijloace, atunci de ce să nu putem să personalizăm și lumea filmelor prin intermediul emoticoanelor:

Exemplul lor îl găsiți mai jos:

hamlet emoji festivalul filmului european

 

 

 

 

 

 

 

Răspunsul meu este prin “recenzia emoji” la filmul românesc Un Etaj mai Jos:

man emojidoorsuspicioslisteningstrange man

 

….

 

man emojicar

registration

telephone_receiver

cartelephone_receiver

surprised

 

….

 

dd

facebook

police

question

 

….

 

man emojired carcompetitionsurprisedchill

 

….

 

strange man

man emoji

red carregistration

man emojiangry face

fightstrange man

 

….

 

familly

 

….

Filmul “Un Etaj mai Jos” va fi difuzat în cadrul festivalului pe data de 11 mai, ora 18:30 la Cinema Eforie din Bucuresti.

One-Floor-Below-a-Radu-Muntean-Film

Cu această ocazie vă invit la această leapsă, să vă distrați cu emoticoanele pentru a vă exprima emoțiile cu privire la un film european (luna mai fiind dedicată filmului european pe acest blog), o listă interesantă veți găsi în cadrul programului Festivalului Filmului European.

31 thoughts on “Descrie un film prin emoticoane :)

      1. Eu nu utilizez emoticons, asa ca initial m-am gandit sa spun pas, dar The Fountain e un film exceptional, deci merita sa incerc sa vad ce iese.
        Acum as explica pentru cei ce nu l-au vazut:
        Anul 1500 – Conchistadorul care o iubea pe regina ii promite ca va gasi Arborele vietii.
        Anul 2000 – Doctorul cauta un leac pentru tratarea sotiei sale care scria un roman cu elementul principal steaua Shibalba din constelatia Orion.
        Anul 2500 – Astro Tom, in nava sa sferica, calauzit de iubirea sotiei sale, ajunge pe Shibalba.
        Concluzia: Death is the road to awe!

        Muzica: Clint Mansell.

  1. Emojonam , deci…😜
    Ma voi uita in lista de filme ca sa imi dau seama ce am vazut si ce nu , ca sa ma pot exprima corect…😆

        1. acuma am văzut că ai emojonat, de obicei îmi vine un ping la articol și văd mai repede atunci 🙂
          oricum faină replică, am văzut filmul de câțiva ani 😀

  2. Mama, deci asta e chiar fain 🙂 O sa fac sigur asta. Faina ideea. Mai am un tag de acum un secol pe care inca nu l-am facut, dar o sa il fac mai intai pe asta si apoi o sa ma intorc si la ala. Mersi de nominalizare 🙂

  3. Unde trebuie să descriem filmul? Aici la tine în articol la comentarii sau la noi pe blog trebuie să facem un articol cum ai făcut tu și să povestim prin emoji filmul ales, iar la rândul nostru să nominalizăm pe alții?

    1. De obicei leapsa înseamnă să faci un articol cum am făcut eu și apoi să provoci și pe alții 🙂 Dar desigur răspunsul la leapsă poate fi aici sub forma unui comentariu. Eu îs de acord cu ambele variante 🙂

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.