Fast and Furios 7 (2015)


fast and furios 7

Am avut acum 2 saptamani o saptamana “fast and furios” zic asta pentru ca m-am simtit ca un american veritabil: conduc un Ford, nu GT ci Ka si printre altele am fost saltat de-o sirena la un semafor :)). De foame am mancat la KFC intr-un mall, dupa care am mers la un film tipic american, care pare se si-a adunat toti fanii si le-a vandut cate un bilet ca sa faca un debut gras la box-office. Fast and Furios 7 a intrecut toate asteptarile: de la incasari enorme la o actiune ce a explodat cat pentru toata franciza, de la “familia” actorilor vechi la un antagonist pe masura.

A avut un asemenea succes din mai multe motive si cred ca principalul motiv e Paul Walker (James Dean al zilelor noastre) care a parasit aceasta lume in viteza si a lasat in urma lui un film unde fanii si familia sa de actori il vad pentru ultima data. Inca o ocazie sa vezi tot felul de masini ce atrag atentia, curse la limita cu motoare turate la maxim (nu degeaba il cheama pe Diesel-Toretto) si-n diferite ipostaze (aruncate din avion, lansate in diferite directii)…parca toate vroiau sa-si ia zborul intr-o anumita directie.

Franciza a ajuns la un alt nivel in ultimele “episoade”, cursele de masini nu sunt indeajuns iar exploziile sunt la ordinea zilei, pumnii si picioarele sunt aruncate din toate directiile, de la fight chick la The Rock-Statham-Diesel. Locatiile sunt care mai de care mai exotice cu muzica care intotdeauna o mers reascultata in masina. Cireasa de pe tort a fost sensibilitatea si umorul de care a dat dovada.

Am dat o fuga in cinema pentru ca e unul dintre cele mai bune filme de actiune lansate pana acum pe anul 2015, spun eu asta dar si milioanele de fani ce s-au inghesuit pentru a-l viziona, plus ca faimosul Rotten il pune la un 82% iar IMDb ii da un mare 8. Chiar daca actiunea n-a fost una verosimila, izul de blockbuster s-a simtit din zgomotul creat la fiecare scena mai importanta, posibil sa fi fost deranjat de magnitudinea distrugerilor dar se pare ca ne-am obisnuit cu stilul hollywoodean…asa ca am mancat furios niste popcorn iar la sfarsit am ramas cu 2-3 glume si cateva scene memorabile…pana pe data viitoare.

Alte pareri: Filme si carti, Cineamator, Cinefilul de serviciu, Cinemateca, Couch.ro, Edge and back, Fangandmustsee, Cinemagia

dodge charger fast and furios

9 gânduri despre „Fast and Furios 7 (2015)

      1. awww, fix asa ii spuneam si eu Ka-ului meu. Si era si rosu. Si stiu ca in perioada in care l-am condus am si colectionat o gramada de buburuze asa ca acum am de la aspirator de masina, radio de dus, perna, bijuterii si pernute de sampon – o gramada de „buburuze” prin casa.🙂

Lasă un răspuns

