Filme “citite”


Rontziki de la Evantaiul Memoriei ma provoaca la o leapsa cat se poate de atractiva…sper sa fiu pe masura acestei inteligente cereri dupa cum urmeaza:

The Ivory Tower de Henry James in Boardwalk Empire (sezonul 1, episodul 2)

bro

“First Impressions” in Pride and Prejudice. (pot spune ca aici am primit un mic ajutor)

pride and prejudice

“Free Air” de Sinclair Lewis in Boardwalk Empire (sezonul 1, episodul 3)

Untitled

“The Play and Other Stories”  de  Stephen Dixon in Eternal Sunshine Of The Spotless Mind

beeuti

“Making Relationships Work” in Submarine

tumblr_mfrcvmH2vm1r44bfqo1_500

“The Stranger” de Albert Camus in An Education

an education

“Familly Happines”  de Leo Tolstoy in Into the Wild

into the wild

Intre timp alte imagini gasite de Angela si Andreea dupa care as fi curios de urmatorii arhivistii de imagini: Ars Cinemateca, Bogdan, Bogdan’s Blog, Cinemagazin, Adriana, Laura, Ioana, Dmovieblog, DLPV , Corina, Marian, Maria, Filme si Carti, Adina, Mono, Victor, Radu, Raftu cu filme, Stefan, Bibliophile, Emil, Fructitza, Andres si desigur cine mai doreste…sper ca n-am omis pe cineva 😀

17 thoughts on “Filme “citite”

  1. Mulţumesc pentru pingback! Şi eu mă gândeam la “Eternal Sunshine…”. E un film care mi-a plăcut mult! Mi-a spus şi Angela despre această leapşă şi o să încerc să mă ocup de ea cât mai curând! Felicitări pentru alegeri! Baftă în continuare!

  2. cat de atenti sunteti la detalii, sper sa-mi amintesc si eu detalii de genul asta. super lista
    p.s into the wild a fost primul care mi-a venit in minte cand am vazut leapsa 🙂

  3. Am văzut şi “An Education” dar nu am trecut în listă. Eternal am văzut şi trecut. De restul filmelor nu îmi aduc aminte să le vi văzut dar dacă mi se iveşte ocazia o să le văd.

    Eu am luat fotografiile de pe un site unde erau mai multe imagini, dar filmele le-am văzut şi vi le recomand. Găsiţi link-ul spre site-ul de care vorbeam la finalul postării mele.

    1. daca esti pasionat de seriale poti sa iei la puricat Boardwalk Empire (recomand) cat despre restul: Into the wild ii foarte bun cat despre Submarine e o comedie britanica de vizionat :)….cat despre site, l-am zarit si eu…

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.