Top cinefil: A-Z animatii


Laura de la Cinemateca Trisk mi-a imanat de ceva timp o “leapsa animata” la care intre timp a raspuns: Maria de la Film Cultura Arta, Adriana Zavoi , Corina de la Scriu…fara imaginatie,  Mihaela de la Filme si Carti

In urmatoarele imagini imi descopar si eu topul preferintelor in materie de animatie: “Vizionare placuta!!”

AAtlantis: The Lost Empire 

BBolt 

CCoraline

DDragon Ball 

E-Ed, Edd n Eddy

FFinding Nemo

HHow To Train Your Dragon

IIce Age

 

JJojo in the Stars 

K-Kung Fu Panda

LLegend of the Guardians: The Owls of Ga’Hoole 

MMonster, Inc. 


N9 (Nine)

 

O-Over the Hdege 

PPolar Express, The 

RRatatouille

 SShrek

TThe Incredibles

UUp

VVincent 

WWALL·E

Unele litere nu si-a gasit animatiile vizionate…

P.S. curios si de alte liste, asa ca dau leapsa mai departe la oricine doreste 😀

15 thoughts on “Top cinefil: A-Z animatii

  1. ce-mi place !!!! foarte frumoase pozele 🙂 o sa incerc sa raspund si eu maine… m-ai ajutat sa completez unele goluri. si mie mi-au placut tare, tare mult Atlantis, Lgend of the Guardians si 9. Oare sunt singura careia nu i-a placut The Polar Express?

  2. ah eu am uitat de vincent, nu am vazut Jojo in the Stars dar imaginea ma atrage, iar la C eu am avut o lupta crancena intre coraline si corpse bride pana la urma a castigat corpse bride, dar si coraline mi-a placut foarte mult.
    frumoasa lista

    1. Dragon Ball is cum ai zice “desenele copilariei” mele…am vazut si Dragon Ball Z…dar nu-mi plac asa de mult ca si prima serie :D….astept sa vad si lista ta personalizata 🙂

  3. […] Teo de la Despre filme mă provoacă (așa cum numai ea știe s-o facă) să vorbesc despre rolurile în care mi-ar fi plăcut să joc, presupunând, desigur, că talentul șade la locul lui și nu pierdut pe undeva, în cele patru zări. Au mai scris despre asta: Jovi Ene de la filme-cărți.ro, Maria de la Film Cultură Artă, Adina Chitu de la al ei Butic cu filme și cărți, Adriana de la Cinemateca lu’ Zăvoi, Rontziki Rontz, Angela de la Anzhela Movies, Drd Emil Călinescu, Bogdan Anghel și Marian Iuga de la FilmSinopsis. Sper să scrie despre asta: Piratul cinefil. […]

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.