One Day


One Day un film ce-l asteptam de o buna bucata de vreme plus ca am tras cu urechea si nu prea am fost incantat de cele auzite.

Sincer la inceput povestea a cam scartait din toate incheieturile dar incetisor de la date, locatii, anii , intalniri aruncate la intamplare tot a inceput sa capete culoare, sentiment insotit de un romantism ce creste in intensitate odata ce filmu se apropie de final…

Cei doi actori, Jim Sturgess si Anne Hathaway dau viata unei  povesti de dragoste in locatii frumoase, cateva orase europene cunoscute/celebre cu locurile lor specifice ce ii da o nota in plus la nivel de eleganta plus o imagine mult mai stilata.

Filmul pentru mine se situeaza peste cota de film bun deoarece per total e frumos constituit si redat ca o drama indulcita romantic cu ajutorul unor interpretari, “decoruri”, dialoguri reusite intr-o istorisire nelipsita de sentiment si emotie.

Alte pareri: Klausen

Marele Ecran

Cinefilul

Andrei

4 thoughts on “One Day

  1. mie mi s-a parut cam anost. avusesem parte de referinte foarte bune, probabil de aceea. recent, am fost catalogat snob, la munca, din cauza ca l-am considerat mediocru 😆

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.