The Twilight Saga:Breaking Dawn Part 1


In ciuda review-urilor rautacioase si a notei de 4 si ceva pe IMDb am fost pana la urma sa vad pe propria piele penultima parte din faimoasa franciza Twilight, astfel vine a doua teapa pe anul asta dupa Immortals (mare greseala)…

Bun sa vedem cu ce avem de-a face: pentru inceput o nunta umano-vampireasca, o luna de miere plina de romantism incepand cu  spalat pe dinti, epilat dupa care haide sa redecoram camera cu un pat facut vraiste plus o bataie nocturna cu strigaturi si vanatai iar dimineata o noua bataie administrata dar de data asta la sah…cu atata romantism inclus cred ca fanii au inebunit si abia asteapta dupa a doua parte.

Pana acuma totul e bine dar cand incepe sa rasara vlastarul iubirii lor, haita de caini/lupi incep a turba si vor sa faca ravagii rezultand o „adevarata” rasturnare de situatie de la varcolaci rasculati sau cum le-o zice pana la moartea prematura a Bellei dupa ce Edward vrea sa o salveze care defapt cred ca servea masa pana la un copil nascut nascut prematur plus o inviere din morti cu tot cu machiaj…. :))) nici eu nu stiu ce am vrut sa zic in fraza asta dar se admite inca sunt confuz…

Partener de suferinta: Maria

multumiri pentru biletele „irosite” celor de la FilmeTari 😉 …

Alte pareri: Marian

Adina

Andres

Grapefruits

Cronica…

5 gânduri despre „The Twilight Saga:Breaking Dawn Part 1

  1. :)) .Vream si eu sa scriu de el,dar nu am vrut sa ma trezesc doar eu sa critic un
    „asa” film….acum am curaj,si la Immortals am fost,cat despre el am o parere putin mai buna decat despre Tuailait .🙂

Lasă un răspuns

