Urban Bag accesorizează Piratul Cinefil


Vă povesteam că revin în circuitul festivalelor de film cu ocazia BIFF (Bucharest International Film Festival), o vizită de 4 zile plină de evenimente cinefile şi alte cele. Deoarece implică ieşitul în oraş, nu ai cum, fără să fii accesorizat cum trebuie. Pentru că am o atracţie faţă de genţi făcute cu stil, menite să îţi care toate lucrurile fără să strice aspectul, am dat de Urban Bag.

Numai bine că îmi pot îndesa câteva lucruri de care am nevoie zilnic la festival:

  1.  Agenda nelipsită pentru a nota pe scurt câteva idei înainte de recenzie.
  2.  Ceva de hidratat…am auzit că urmează călduri mari.
  3. Ceva de ronțăit, în afara cinema-ului desigur.
  4. O carte în caz de timpi morți.
  5.  Şi nu-n ultimul rând aparatul foto.

Voi ce aţi căra cu Urban Bag-ul de mai jos?

3 thoughts on “Urban Bag accesorizează Piratul Cinefil

  1. Sejur placut la bucuresti si spor la notat idei 🙂 foarte simpatice gentile, am dat un ochi pe site, par numai bune de luat in calatorii

Leave a Reply

