Reality Show romanesc


Într-o seară îmi asteptam sotia să iasa de la un control, pe hol nu era nimeni, doar eu si un TV atârnat pe perete. O interacţiune foarte rară pentru mine, deoarece nu mă delectez cu privitul la micul ecran, ocazii speciale fiind unele meciuri de fotbal.

apel-de-urgenta

Atenţia mi-a fost acaparată de o emisiune care se recomanda singurul reality tv românesc la ora actuală. Tematica era interesantă (intervenţiile ambulanţei prin Bucureşti) mai ales că sunt atras de lumea medicinei. Oricum din punct de vedere cinematografic mi-a sărit gândul la inconfundabilul film Nightcrawler, unde Jake Gyllenhaal îţi dă fiori când vine vorba despre preferinţele omului modern în materie de televiziune.

Au trecut câteva minute, toate bune şi frumoase până în momentul când o doctoriţă sau o asistenta-șefă începe să facă procedurile de resuscitare fără tăieturi în filmare. Mă uit bulversat la ceas şi văd că abia e trecut de ora 8, și mă gândesc: cine va ajunge să vadă toate ororile de pe culoarul unui autobuz, undeva prin Bucureşti?

Articol scris pe CeFilmeVad.ro

Lasă un răspuns

