Documentarul: Vreau ratia mea de adevar


Pe 21 noiembrie, platforma Docuart.ro lansează documentarul Vreau rația mea de adevăr, care poate fi vizionat gratuit. Un bun mod de*a ne apropia de sărbătorile de iarnă, pentru a vedea că istoria nu uită nedreptățile făcute în timpul Revoluției din 1989 și după. Știm bine că România a fost singura țară din blocul comunist care a avut o Revoluție sângeroasă și de fiecare dată mă gândesc la faptul că în ziua de Crăciun al acelui an erau lăsați oameni morți pe stradă iar soții Ceaușescu au fost executați.

Acest fapt mă face trist și chiar nu aș fi dorit să mă nasc liber în asemenea condiții, unde noi ca și popor ne-am demonstrat lipsa de umanitate. Documentarul în sine vrea să descopere anumite lucruri nelalocul lor din timpul revoluției dar și influența asupra acestor evenimente din partea unui anume grup de putere. Rezultatul este unul la fel de frustrant pentru orice persoană care are pic de conștiință și își dă seama ce pată urâtă avem pe trecutul nostru ca și popor.

Vreau rația mea de adevăr

DocuartPLAY este secțiunea care face accesibile documentare românești contemporane și de arhivă, o selecție cu o paletă largă de povești reale, semnate de regizori precum Alexandru Solomon, Florin Iepan, Hanno Hofer, Nicolae Mărgineanu, ș.a.  Site-ul docuart.ro reprezintă cel mai complex portal dedicat documentarului autohton, cu un conținut variat de interviuri, articole și materiale video securizate, devenind un instrument de promovare a cinematografiei românești. Platforma de cultură și educație cinematografică, docuart.ro este un proiect co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național (AFCN).

Lasă un răspuns

