Pentru cei puternici


Se apropie momentul in care voi implini 6 ani ca blogger cu acte in regula, daca stam sa contorizam timpul de la primul articol publicat. Povestea incepe de pe bancile facultatii cand mai multi colegi aveau diferite bloguri pe care scriau, mai mult de atat sotia mea (in acel timp colega de facultate) era o blogerita de urmarit. In asemenea circumstante am prins si eu acest microb, in primul rand sub pretextul sa fiu in rand cu lumea, cand defapt vroiam sa impresionez pe blogerita.

Cu timpul acest blog a devenit o pasiune si s-a tinut scai de mine (la fel ca nevasta mea), iar evolutia a fost una interesanta in paralel cu viata mea de toate zielele. Cu momente de cumpana si o serie de intreruperi am ajuns in cele din urma sa am o anumita cadenta cand vine vorba de vizionat filme si scris despre ele. Ca blogger in Romania, mai ales pe o nisa asa de mica, o faci in timpul tau liber si pentru placerea sa prezinti celorlalti lumea cinematografiei.

De-a lungul timpului am observat ca doar cei puternici rezista in acest domeniu, multi au aparut furtunos si cu forte parca de nestavilit dar s-au stins incetul cu incetul. Ca in orice ocupatie trebuie sa ai tarie sa duci mai departe ceea ce ai inceput, pentru cei care doar atenteaza la statutul de blogger vei afla ca nu au fost cu adevarat seriosi.

„Meseria” de blogger cinefil constă în afară de vizionat filme şi scris recenzii, sau anumite vizite la evenimente cinefile (festivaluri) şi în faptul de a fi îndemnat să treci la acţiune. Inevitabil am întâlnit oameni a căror pasiune este crearea unui film (fie el scurt metraj ori lungmetraj), chiar am doi prieteni care îşi dedică din timpul liber pentru a filma. Astfel am avut ocazia să particip la realizarea unui scurt metraj, a cărui buget redus a implicat 3 persoane: eu ca şi cameraman, un prieten ca regizor, actor şi scenarist plus încă o persoană pe parte de editare. Un trio ce a fost completat de o parte tehnică minimă pentru filmarea unui astfel de proiect. Pot spune că blogul m-a adus in acest punct iar experienta a fost una interesanta.

Multumesc fiecarui cititor ce isi alege din filmele de vizionat pe baza recomandarile facute de Piratul Cinefil. Sper ca pe viitor sa fiu la nivelul asteptarilor si sa ne auzim cu bine, mai puternici cu fiecare an care trece.

Poveste inspirata de mesajul puternic a celor de la Stalinskaya, mai ales de clasicele reclame TV, filmate în cele mai înghețate cadre, unde doar cei puternici merită o tărie pe măsură.

Preparată conform unei rețete tradiționale rusești, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite. Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter”. Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piața din România.

LIMITED EDITION 26-9-16

Lasă un răspuns

