Cum salvam eu lumea!!!


Cei care schiază ştiu că la început trebuie sa te acomodezi cu schiurile la baza pârtiei, să vezi ce merge şi ce nu, să cazi şi să te învineţeşti bine ca să nu ai chef mai apoi să sfidezi legile fizicii. Ei bine, eu am privit cu o sprânceană ridicată cum ceilalţi începători se chinuiau ca nişte căţeluşi care abia învaţă să umble şi le-am întors spatele ca să iau teleski-ul. La primul nivel nu părea prea abrupt, nici la al doilea, nici la al treilea şi uite-aşa m-am trezit la ultimul nivel, în vârful pârtiei. Mi-am încrucişat schiurile, mi-a venit să plâng, am căzut în fund, dar când am văzut plugul de zăpadă că vine înspre mine mi-am venit în fire şi m-am aruncat pe pământ absolut intenţionat. Plugul venea înspre mine ameninţător ca un TIR iar eu eram incapabil să mă mişc cu schiurile îndreptate în sus ca o foarfecă. În utlima clipă am reuşit să le sucesc şi plugul a trecut peste mine fără să mă atingă pentru că, mare baftă, am reuşit să cad într-un loc puţin mai afundat decât terenul din jur.

ski

Am apucat să respir şi să realizez că sunt în viaţă, când am observat că de fapt la volanul plugului care se îndrepta înspre cabană, nu se află nimenea. Aşa că repede m-am pus pe picioare şi am plutit în viteză înspre plug puţin nesigur, dar motivat de gândul că soarta a 50 de oameni atârnă de curajul meu. Din nefericire am întrecut plugul pentru că nu am reuşit să pun frână şi din nefericire am calculat unghiul greşit astfel încât din nou mă regăseam în situaţia de a fi călcat. Norocul a funcţionat însă din nou în favoarea mea şi plugul a trecut pur şi simplu pe desupra mea fără să mă atingă, iar eu am reuşit să mă prind de ceea ce cred că e echivalentul bării din spate, să mă avânt şi să sar în vehiculul în mişcare ca Zorro.

Deja eram aproape de cabană, am încercat toate pedalele şi nu se vedea nici un succes, ba chiar parcă prinsesem viteză. La doar doi paşi de cabană mi-am închis ochii şi mi-am presat mâinile pe toate butoanele odată şi plugul a oprit chiar în prima tarabă cu vin fiert.

Aceasta e povestea despre cum am salvat 50 de oameni. După aceea am aflat că de fapt erau doar doi oameni în cabană, o cameristă şi un tip care a căzut aşa de mult că nu mai putea sta în picioare.

Mai târziu în aceaşi zi, am învăţat şi să schiez.

Asta s-a întâmplat în tinerețe după ce am vizionat seria animată Ben 10 pe Cartoon Network.

Ben 10 keyart_cu_logo

Dacă nu stiați aventurile lui Ben 10 au reînceput pe Cartoon Network, și sunt gata să inspire o nouă generație. În ultimii ani, Ben 10 a „crescut” odată cu publicul, ajungînd un adolescent de 14 ani. Producătorii au decis ca de anul acesta Ben 10 să aibă din nou 10 ani.

Un gând despre „Cum salvam eu lumea!!!

Lasă un răspuns

