Black Friday: alergi ca o Puma la ZorileStore


Curând se lansează Black Friday și cred că fiecare a ochit un anume produs pentru a-l cumpăra cu ocazia unui eveniment care aduce reduceri masive. Chiar dacă anul acesta mi se pare că acest concept și-a pierdut din steam, am în vedere să achiziționez câte ceva.

Reclama de mai jos îl prezintă pe Usain Bolt în continuare miscare, titlul reclamei Turn It On mi se pare potrivit pentru ritmul zilelor noastre. Acțiunea repetitivă a video-ului are un stil artistic plus că este filmat cât se poate de cinematografic.

Având un mesaj inspirațional, ajunge să te împingă de la spate să faci miscare și să fii pe fază.  Usain Bolt se laudă cu noua pereche de adidasi Puma și aleargă non-stop în reclama de mai sus. Așa că m-am gândit serios să îmi achiziționez o pereche de încălțăminte de alergat din cadrul ZorileStore.ro, un magazin online care își începe reducerile de Black Friday (până la 60%) pe data de 18 noiembrie.

Ținta mea principală ar fi Puma Propel din imaginea de mai jos:

puma-zorilestore

Lasă un răspuns

