Bicicleta te menţine în formă


Nu de multă vreme mi-am dat un upgrade la bicicletă, mai exact am achiziţionat una nouă, dar am rămas cu gândul la un model de bicicletă trecking sau poate chiar o cursieră meseriasă. Ce am cumpărat este un mix dintre cel două, numai bună pentru un biciclist obişnuit.

Iubitor al mersului pe bicicletă încă de la primul tur de pedală, am ţinut să am pe aproape o bicicletă pentru a face o plimbare sau deplasare cât mai plăcută şi-n acelaşi timp să mă menţin în formă. Chiar dacă nu sunt atras de partea extremă a mersului pe bicicletă, am vrut să fiu pentru o clipă curierul din filmul Premium Rush (2012):

mers pe bicicleta

Mai mult de atât cu această ocazie vă daţi seama că urmăresc evenimentul simbol al bicicletei, Turul Franţei, astfel vă recomand cel mai bun documentar pe această temă:

Chasings Legends (2010)

chasing legends

Iar pe viitor ca să mă simt cât de cât împlinit aş alege cursiera Felt de pe Evomag.ro, cu siguranţă m-aş menţine în formă la cote maxime.

Bicicleta Cursiera Felt F75, Marimea 56 cm

 La final vă las imaginea de mai jos ce descrie în mod haios beneficiile unei biciclete:

beneficiile bicicletei

Lasă un răspuns

