Blogal Initiative


Dacă nu stiați de ce am derapat din când în când de la tematica cinefilă a blogului, pot spune că de vină au fost cei de la Blogal Initiative care dealtfel au împlinit recent vârsta de 5 ani. Au reușit să aducă un impuls în cadrul comunității blogurilor printr-o serie de campanii a căror premii atrag atenția oricărui deținător de blog/site. Aici pot să mă laud că am câstigat o campanie pe domeniul meu și nu numai, ca și mulțumire am decis să răspund unei noi campanii unde cei din spatele acestei platforme ar dori să afle:

Esti seful Blogal Initiative. Cum l-ai dezvolta?

blogal initiative

Dacă as fi seful Blogal Initiative as duce mai departe mostenirea pe care am primit-o, fiind de obicei un tip traditionalist care nu doreste să schimbe radical anumite lucruri care merg bine pe calea lor.

Totuși as avea câteva lucruri mărunte de adăugat:

  1. Pentru că activez pe diferite site-uri cinefile în cadrul profilului ai diferite “iconițe” care îți arată cât de avansat cu profilul. Tot asa mă gândesc și pentru pagina de profil a blogger-ului tot felul de “medalii” care să arate cum te-ai descurcat de-a lungul timpului, ce campanii ai mai câstigat s.a.m.d.;
  2. La nivel de Giftshop m-as gândi să împart produsele, sa nu dau prea multe la grămadă, ci să fie grupate în asa fel încât în anumite categorii să nu fie prea multe, iar în altele prea puține.
  3. Chiar dacă e o continuă “bătaie” între bloggeri as face anumite întâlniri pentru a dezvolta această comunitate și din offline.
  4. Primii bloggeri în funcție de mai multe criterii: căștigător campanii, număr de campanii, reach total campanii să fie răsplătiți automat la final de ediție, asta cred că ar întări bătălia.

Succes pe mai departe!!!

Leave a Reply

