Cronica fotbalistica a Romaniei la Campionatul European


Revin la analiza fotbalistică a participării României la Campionatul European de Fotbal. Stiți bine că meciul de deschidere dintre țara noastră și Franța nu s-a sfârsit ideal pentru noi, dar am terminat partida onorabil. Pot spune că am avut un grup compact cu o serie de actori care n-au făcut doar figurație ci au performat la capacitățile maxime. La nivel de scenariu, unde am observat tactica lui Iordănescu, s-a dus aproape la perfecție, momentele de final reușind să ne descumpănească. La nivel de efecte speciale am stat cam prost, posibil din cauza absenței lui Sânmărtean, dar măcar am avut un gladiator, un Pintilii ce și-a apărat feroce zona de la centrul terenului. Doar un pic de noroc la montaj ne-ar fi ajutat pentru o remiză.

romania elvetia 15 iunie

Următorul meci de mâine (15 iunie) cred că va rezulta într-o remiză, Elveția fiind oarecum pe același stil de joc ca și noi. Un punct care ne va apropia de optimi după ce vom bate Albania, cu un scor mai mare decât a făcut-o Elveția. Eu cred că acest plan este cel mai probabil unul principal pentru echipa națională în acest moment.

Între timp pregătirile mele merg înspre achiziționarea unor pantaloni scurți din echipamentele de suporter, de la Penny Market. Și până la meciul cu Albania un hanorac dacă mai ține mult sezonul ploios.

echipamente de suporter Penny

2 gânduri despre „Cronica fotbalistica a Romaniei la Campionatul European

    1. Nu prea am vrut sa ma leg de arbitraj pentru ca arbitrul a lasat jocul liber inca de la inceput. La faza cu Tatarusanu, nu cred ca a fost plasata foarte bine sa vada faza, oricum acolo portarul trebuia sa boxeze.

Lasă un răspuns

