[recenzie] DVD: The Revenant (2015)

Revenant_DVD

The Revenant e acel film nemaipomenit care mi-a atins latura salbatica inca de la primele cadre dintr-o natura perfect surprinsa in splendoarea sa. Alejandro González Iñárritu e acel regizor de Oscar, care revine dupa Birdman si intrece orice asteptari cu o noua productie; intr-un cadru cinematografic excelent „desenat” de catre Emmanuel Lubezki, castigator al ultimelor 3 Oscaruri pentru directia cinematogtrafica a filmelor Gravity, Birdman si The Revenant.

Pe partea distributiei il gasim pe Leonardo DiCaprio, intr-o prestatie de zile mari, alaturi de un alt titan pe nume Tom Hardy, un duo ce va ramane memorabil in anii ce au sa vina. Personajul-erou principal eHugh Glass (interpretat de DiCaprio), o figura legendara ce a ramas in cultura populara western (o serie de carti s-au scris printre care si ceea din 2002 pe nume The Revenant din care s-a inspirat filmul), evenimentele se petrec in 1820 si are la baza fapte reale.

The Revenant are ca scop principal supravietuirea, vedem ca fiecare personaj in parte are acest instinct si lupta pana la ultima suflare tinandu-se cu ghearele de orice speranta, intr-un tinut ce pare de nelocuit. Oamenii din aceste tinuturi secatuiesc natura de fauna sa si par a avea o forta distructiva asupra a tot ce ating de-a lungul „expeditiei” lor.

Vedem o confruntare clasica western unde populatia locala (ameridienii) este prinsa la mijloc, intr-un conflict de interese: de la razboiul dur impotriva lor pana la interese economice in cazul vanzarilor de piei (in care erau implicati si ei).

Sinopsis:

Leonardo DiCaprio oferă o performanţă premiată cu OSCAR® în capodopera cinematografică a lui Alejandro G. Iñárritu, câştigător al premiului OSCAR® . Inspirat din fapte reale şi câstigător a 3 premii OSCAR , The Revenant: Legenda lui Hugh Glass este povestea celebrului explorator Hugh Glass (DiCaprio), care luptă pentru supravieţuire şi dreptate. După ce a fost atacat de un urs, Glass este lăsat să moară de un membru perfid al echipei. sale de vânătoare (Tom Hardy). Contrar aşteptărilor şi cu dureri inimaginabile, Glass înfruntă o iarnă grea pe un teren total necunoscut. Această aventură epică surprinde puterea extraordinară a spiritului uman într-o experienţă captivantă şi emoţionantă, nemaiîntâlnită până acum.

Format disponibil:

Începând cu 25 mai ”Legenda lui Hugh Glass ” va fi disponibil în toate magazinele de specialitate în format Steelbook (Blu-ray 2D), Blu-ray şi DVD!

Distribuit de OdeonFilm