20 ans d’écart (2013) – comedia romantică franceză


20 ans d'écart (2013)

Se pare că de fiecare dată când aleg o comedie franţuzească trag biletul câştigător. ’20 ans d’écart’ e un film destul de necunoscut şi de aceea vă prezint o mică poveste, cum am reuşit să dau peste el. Citeam acum câteva zile de fenomenul mersului la cinema în Franţa şi am fost oarecum surprins de faptul că aceştia preferă comediile, mai mult de atât comediile produse de ei.

Stiam că Netflix şi-a deschis ‘filială’ pe teritoriul României, dar nu m-a atras cu nimic mai ales că multă lume s-a plâns de puţinul conţinut, în comparaţie cu alte ţări. Nici nu mi-am deschis cont, chiar dacă prima lună e gratuită, pentru a încerca platforma ‘românească’. Posibil să fiu gică-contra trendului şi astfel am abordat o altă platformă de streaming online, Mubi fiind alegerea mea pentru o lună gratis. La un moment dat am „răsfoit” această platformă, astfel mi-a ieşit în cale ‘It Boy‘ (în traducere engleză).

20 ans d ecart

Ca o descriere mai succintă, acest film este un soft romantic care reuseste să te binedispună. Interesantă perspectiva pe care o are asupra relaţiilor şi cum reuseste să nu fie indiscret când vine vorba de vârstă. Francezii se pare că au flerul de a face comedie şi chiar unele filme necunoscute te surprind cu un umor de calitate. Întâlnim o abordare modernă unde spiritul artistic lasă o influenţă benefică asupra poveştii. Spiritul timid aventurier îşi face şi el locul în escapada personajelor noastre, toate acestea reuşind sa-l facă vizionabil pentru o zi a îndrăgostiţilor cu un film atipic.

 Trailer:

6 gânduri despre „20 ans d’écart (2013) – comedia romantică franceză

  1. Doamne nu pot să cred, chiar azi am scris și eu despre asta! :)) Și eu m-am uitat la It Boy și exact pe aceeași frecvență sunt – a fost unul de binedispunere.😀 Eu nu mai știu cum am auzit de MUBI, dar oricum, anul ăsta doar.

    1. Iti recomand cateva mai recente: Intouchables (2011), Qu’est-ce qu’on a fait au Bon Dieu? (2014), Le fabuleux destin d’Amélie Poulain (2001)…am sa urmaresc ce mi-ai recomandat😀

Lasă un răspuns

