Transforma-te in eroul preferat cu Indydraw


Acum ceva timp am avut un intro cu niste poze a celor de la IndyDraw  ce indeplineste dorinta fiecaruia de a fi transpus in pielea unor personaje indragite din lumea filmelor dar si din viata reala: actori, cantareti, sportivi, politicieni s.a.m.d.

indydraw logo

Pentru ca suntem in mediu cinefil ma gandesc ca fiecare dintre voi are un personaj sau un super-erou preferat, in care ai vrea sa te transformi macar pentru o clipita. Cand am auzit de initiativa celor de la Indydraw mi-a sarit in minte o sumedenie de personaje: Spider Man-ul din copilarie, Han Solo (asa ca suntem in trend Star Wars), Harry Potter, Daredevil (pentru ultima „reproducere” intens de buna), Arrow…un adevarat amalgam din care nu-mi aduc aminte toate ideile.

Cum se intampla sa devii eroul tau preferat?

Foarte simplu. Trimiti o poza cu tine si cateva indicatii pentru ipostaza sau detaliile care le doresti. Dupa care te deseneaza manual, toate detaliile vor fi expuse intr-o armonie perfecta intr-un desen artistic de pus in rama sau pe tine (daca e tricou). Toate acestea pot fi imprimate pe tricouri, cani, afise, canvas sau alte tipuri de suport, in functie de imaginatia fiecaruia. Desigur toate acestea pot deveni un cadou ideal pentru cei dragi tie, transformandu-i in eroi lor preferati.

In acelasi fel am procedat si eu. Daca esti primul care ghiceste care este personajul in care m-am transformat, vei castiga un tricou cu respectivul personaj. Castigatorul va fi anuntat in momentul in care imi aterizeaza tricoul, pe care il voi dezvalui intr-un articol separat.

Succes!!!

“IndyDraw e un proiect al pasiunii pentru grafica. Suntem cativa oameni care incercam sa construim un loc pe Internet unde oricine sa poata comanda portrete personalizate sau compozitii grafice deosebite, premium, in diverse stiluri (cu accent pe comic-book dar si pe cartoon, pictural, caricatura, movie poster etc.). Cu ajutorul IndyDraw oricine poate construi cadouri frumoase sau amintiri placute pentru cei dragi”, afirma Cristian Baita, fondator IndyDraw.”

indydraw

Lasă un răspuns

