[recenzie] DVD: Avengers: Age of Ultron (2015)

avengers dvd

Povestea super-eroilor Avengers stim bine cu totii ca a ajuns la o parte a doua in cinematografe inca de la inceputul acestui an. Rezultatul a fost unul masiv la box-office, fiind printre primele 10 filme care au avut cele mai mari incasari si aici vorbim de o suma de peste un miliard de dolari. Mai mult de atat actiunea filmului s-a pastrat  la inaltime si continua sa genereze buzz in lumea cinefililor care au devenit interesati de tot ce inseamna filme cu super-eroi. Universul Marvel se pare ca domina momentan piata cinematografica si doreste ca in viitorul apropiat sa lanseze noi filme: Captain America: Civil War se anunta epic pentru un razboi civil in interiorul Marvel iar Deadpool va veni sa ne amuze inainte de acest razboi intens.

Avengers: Age of Ultron ne arata din primele semne de neintelegere, primele fisuri create de ego-ul fiecarui super-erou care sufera modificari in functie de situatia in care este pus. Unitatea Avengers inca este sustinuta de pericolul iminent ce ameninta orice suflare din acest univers, o buna oportunitate de a vede inca o data la lucru personajele preferate: Iron Man, Capitanul America, Thor, Vaduva Neagra, Hulk, Hawkeye plus noile aparitii: Vision, Scarlet Witch, Quicksilver, Dr. Helen Cho (in comics-uri fiind considerata mama lui Amadeus Cho, unul dintre cele mai inteligente personaje din Marvel).

Sinopsis:

Doritor să se retragă din activitate ca Iron Man, Tony Stark îl creează pe Ultron, un robot dotat cu o uimitoare inteligenţă artificială. Acesta ar trebui să evalueze pericolele şi să controleze armata de roboţi a lui Stark, doar că Ultron va declara curând război rasei umane. Dotat cu puteri nebănuite şi invincibil în învelişul său de adamantium, robotul se aruncă împotriva New York-ului, Răzbunătorii fiind singurii în stare să ţină piept extraordinarei ameninţări.

Iron Man, Căpitanul America, Thor, Văduva Neagră şi Hulk vor avea nevoie de resurse ieşite din comun, dar şi de multă şiretenie pentru a-l înfrunta pe genialul robot, în stare să controleze minţile oamenilor şi să emită distrugătoare radiaţii şi unde electromagnetice!

Regie: Joss Whedon

Distributie: Chris Hemsworth, Scarlett Johansson, Robert Downey Jr., Mark Ruffalo,

Chris Evans, Elizabeth Olsen