[recenzie] DVD: San Andreas (2015) – Dezastrul din San Andreas

san andreas dvd

Recenzie DVD:

„The Earth will literally crack and you will feel it on the East Coast.”

Mesajul de mai sus merge foarte bine cu posterul filmului si mai ales cu ceea ce putem vedea in cadrul peliculei de gen post-apocaliptic pe nume San Andreas. Prima data cand am auzit titlul filmului mi-a sarit gandul la celebra serie de jocuri pe calculator (San Andreas) dar la vizionarea trailer-ului mi-am dat seama ca va fi vorba despre un disaster movie in stil blockbuster.

Americanii se stiu folosi de fiecare lucru pentru a-si promova tara sau de a spune o poveste eroica, Hollywood este un puternic promotor chiar si al cutremelor si uraganelor. Am vazut nu de mult Into the Storm (2014) (un film al uraganelor) care alaturi de San Andreas (un film al cutremurelor) poate sa evidentieze la modul senzational fenomenele naturale dezlantuite in stil cinematografic.

De la emotionantul film dramatic, The Impossible (2012), n-am mai intalnit un disaster movie ce sa ramana memorabil prin multitudinea dramatica a evenimentelor. Poate un Godzilla a anului trecut ce s-a incumetat sa distruga un oras intreg in fuga lui de-a lupta poate sa mai concureze cu nivelul ravagiilor a la San Andreas. Natura se dezlantuie prin cutremure letale pe Scara Richter, pamantul scutura orase ca pe niste mici piese de domino instaurandu-se un haos total. Actiunea se alatura fenomenului natural prin situatii limita unde protagonistii nostri fug din calea furioasa a orasului in prag de colaps.

The Rock aka Dwayne Johnson isi ia responsabilitatea sa-si salveze cei dragi din calea urgiei, reusind sa acapareze o mare parte a atentiei. Un rol care ii vine bine si care ii evidentiaza calitatile de om de actiune, isi confirma statutul eroic si reuseste sa sustina lejer greutatea unui blockbuster de vara. De vazut daca iti plac filmele a caror actiune se afla pe fundalul unor catastrofe de unde abia daca ai loc de scapare.

Regie: Brad Peyton

Distribuție: Dwayne Johnson, Carla Gugino, Alexandra Daddario

Gen: Acțiune, Thriller

Format: DVD, BD, BD3D

Distribuitor: ProVideo

3 gânduri despre „[recenzie] DVD: San Andreas (2015) – Dezastrul din San Andreas

1. Am vazut filmul..e super…desi am stat cu sufletul la gura si cu teama in suflet urmarindu-l… Pe langa toate dezastrele care se petrec acolo….m-a impresionat foarte mult povestea celor doi protagonisti. Oricand sunt gata sa ii dau replay…nu ma plictiseste.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com