[recenzie] DVD: Mad Max: Drumul Furiei (2015)

• Nr. discuri: 1
  • Durata: 120 minute
  • Audio: 5.1: engleza, ceha, maghiara (Dolby Digital)
  • Subtitrari: romana, araba, ceha, ebraica, maghiara, portugheaza
  • Bonus: deleted scenes, special features
  • Rating: N 15 (nerecomandat sub 15 ani)

Mad Max: Fury Road e unul dintre putinele blockbustere ce se apropie de perfectiune in viziunea criticilor de film, scorul aproape perfet (97%) pe Rotten Tomatoes indica un entuziasm în randul celor care au ca meserie critica de film. Universul francizei Mad Max (primul film lansat in 1979) are 3 filme anterioare care sunt completate perfect de un al 4-lea ce relanseaza post-apocalipticul desertic cu o umanitate dusa la extremul supravietuirii.

Emblematicul personaj Mad Max interpretat in trecut de catre Mel Gibson este inlocuit de Tom Hardy care este demn de acest rol, reusind sa se achite excelent de atributiile actoricesti, dealtfel l-am vazut la lucru in multe filme mad-bad-ass (de la Bronson, Bane la luptator de MMA ori contrabandist de alcool). Modernului Mad Max i se alatura Furiosa, pesonaj feminin interpretat de Charlize Theron intr-o revenire interesanta.

Filmul Mad Max: Fury Road relanseaza conceptul de Mad Max ca pe un monster truck dotat cuNOS si dupa care este aruncat in aer în mii de bucati care sar care mai de care mai spectaculos pentru deliciu spectatorilor. Masinile specifice viziunii lui George Miller ating un nou nivel in inventitatea modificarilor aduse acestora, construite din fiare vechi dau un suflu important imaginii de post-apocaliptic. Urmarile dintre aceste mosntruozitati pe patru s-au mai multe roti iti taie respiratia ori de cate ori auzi motorul turat si te astepti sa ajunga intr-un impas pe viata si moarte. Conceptul original al filmului isi gaseste perfectiunea in tehnologia de-a reda spectaculos fiecare aspect al luptei disperate a unor oameni ce nu si-au pierdut din defectele ce i-au adus in pragul extinctiei totale. Putem spune ca este redat apogeul colapsului revolutiei tehnologice care-si continua progresul intr-un sens destructiv, toate sunt indreptate spre marea distrugere a ceea ce a insemnat la inceput o speranta pentru umanitate.

Trailer: Mad Max: Drumul Furiei

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare: