Varietatea filmelor distopice in imagini


Ghiceste din variatatea filmelor distopice in cadrul W.W.

best dystopian film

best dystopic cinematography

clive owen dystopic movie

code dystopic film

mad dystopian film

dark dystopian film

best dystopic film

new dystopic films

20 de gânduri despre „Varietatea filmelor distopice in imagini

  1. daca primele doua rasounsuri au fost deja date, atunci trecem mai departe si… incerc sa ghicesc:
    3 – Clive Owen in Children of Men
    4 – ?
    5 – Mad Max: Fury Road
    6 – dark city
    7 – ? (mi se pare ca actorul din poza seamana cu Jason Statham)
    8 – ?

    ☺☺☺ Happy WW!

      1. Poza din Londra unui scenariu apocaliptic este dintr-un joc pe nume Hellgate. Am remarcat ca dispunerea obiectivelor turistice nu corespunde pozitionarii din teren.
        Am recunoscut 1, 2, 4 si 5. 12 Monkeys, desi l-am vazut cu multi ani in urma nu mi-a lasat prea multe amintiri, asa ca nu am recunoscut secventa, dar, vazandu-l pe Bruce Willis, m-am gandit ca ar putea fi vorba de Hudson Hawk. Matrix e imposibil sa nu fie recunoscut dupa secventele „fluide” de caractere alfanumerice culoare vernil-surf. Din Matrix nu am reusit sa vad mai mult de jumatate din el. Probabil nu am avut dispozitia necesara, dar nici nu am mai revenit la el… Metropolis e usor de recunoscut in primul rand de fanii Queen (Radio Ga Ga)! Despre Balde Runner am scris de curand in postarea Ex Machina (postarile mele nu sunt extinse, ci mai degraba niste notite despre filmele care imi lasa o oarecare impresie de moment, sau de care imi aduc aminte dupa mai multa vreme). La Hunger Games nu cred ca voi ajunge; mi se pare mai potrivit pentru o anumita categorie de varsta careia eu nu ii (mai) apartin. Am prins ideea, dar parca tot nu ma atrage. Din lista de filme distopice de mai sus m-ai facut curios cu imaginea din Children of Men. Clive Owen e un actor de top, asa ca voi viziona acest film!
        Ca incheiere despre filmele distopice, as mentiona una dintre cele mai extinse postari ale mele (si de care eu sunt incantat de cum a iesit) este Never Let Me Go (dupa fapte reale).
        La acest blog am ajuns in urma recomandarii unei prietene.
        Felicitari pentru blog in general si pentru aceasta postare in particular!

        1. Am luat poza de pe google imagini si nu stiam detalii doar ca arata bine pe tematica🙂 sunt anumite filme care nu ajungi sa le termini sau nu le dai sansa ori nu iti amintesti de ele ca le-ai vazut demult…oricum 12 monkeys l-am vizionat de ceva vreme mi-a ramas imprimat in memorie mai departe ai putea sa incerci si filme de genul Hunger Games chiar daca e prea comercial ori macarMaze Runner sau The Gift ()…children of men e chiar excelent pentru universul distopic care ar merge la pachet cu The Road. Am vazut Never let me go, interesanta perspectiva dar destul de melancolic
          Multumesc de aprecieri🙂 te mai astept pe la mine chiar te invit la un guest post pe viitor😉

          1. Am urmarit The Gift noaptea trecuta. Mi-au placut rasturnarile de situatii, casa si pozitia ei, ideea filmului. Durata lui mi s-a parut cam mare, dar finalul in coada de peste merita asteptarea! Totusi notele cred ca sunt prea mari atat pe IMDB, cat si pe Rotten Tomatoes…
            Ca o paranteza, a propos de The Transporter, ieri am vazut ca pe 15 Octombrie, adica maine, se deschide Cinema City in municipiul in care locuiesc (The Transporter era si el pe lista filmelor difuzate)!

  2. Mi-a placut The Road; am și postat câte ceva despre el la vremea respectivă.
    Melancolic este și Melancholia, un film deosebit.
    Ma gândeam unde as putea amplasa în timp Children of Men față de The Road. Cred că sunt poziționate ram

  3. Tastatura joacă feste pe wordpress (versiunea mobilă).

    Cred că sunt poziționate pe ramuri paralele în timp, dezvoltandu-se pe scenarii diferite.

    Mulțumesc pentru invitație! O țin minte, dar nu promit nimic. Nu sunt un „frequent poster” pe nici unul dintre blogurile mele, dar dacă voi avea un moment de inspirație, voi propune un material pentru Piratul cinefil!

    Îți răspund la randu-mi cu invitație pe Three Years After, dar și pe celelalte (grupate pe mbm.net16.net).

    Să auzim numai de bine!

    1. pe mobil intotdeauna mi-a fost dificil, zbura casuta pentru comentarii in toate partile :)). Multumesc de consideratie, eu nu ma pot abtine sa nu invit daca exista cineva pe aceiasi ramura cu mine (blogosfera cinefila) si o sa stin minte si invitatia ta😀

Lasă un răspuns

