Mission Imposible 1 (1996)- prima misiune imposibila


tom cruise misiune imposibila

„If you’re dealing with a man who has crushed, shot, stabbed, and detonated five members of his own IMF team, how devastated do you think you’re gonna make him by hauling Mom and Uncle Donald down to the county courthouse?”

Pentru ca luna august e una misiune imposibila, mi-am propus sa reiau seria Mission Impossible si sa recenzez fiecare film din franciza.

In timp ce urmaream prima parte mi-am dat seama cat de ciudat mi se pare imaginea specifica aniilor 90′, acel blur ce parca te incomodeaza dupa ce ai vazut prea multe filme „ultra HD”. Trecand peste acest aspect tehnic la descoperit pe Tom Cruise posibil la „pubertate”, oricum parea prea tanar sa fie luat in seama chiar daca era la 9 ani departare de Top Gun si 8 ani de Rain Man. Un stil fresh care il intinerea destul de mult, numai bine pentru un spion la inceputuri de drum.

Ethan Hunt este celebrul personaj care se dezvolta ca un adevarat James Bond al MI6, ajungand la un apogeu anul acesta in Rogue Nation (a-5-a parte). Curand am aflat ca seria se bazeaza pe un serial (nu prea faimos daca n-am auzit de el) cu acelasi nume si cu aceiasi activitate ascunsa de ochii lumi.

Un start foarte bune pentru un film ce are la baza „spionajul extrem” unde misiunile sunt imposibile dar duse la bun sfarsit de un Tom Cruise ce isi face singur cascadoriile, un bun mode de a se desfasura polivalent in rol de actor si cascador. Intr-un fel poate parea comic cand vedem tehnologia din acele timpuri si comparam cu gadget-urile actuale, oricum actiunea e la fel de intensa indiferent de mediul tehnologic la fel de bine protejat in acele „veacuri”.

 tom cruis in actiune

Pe Tom Cruise inca il puteti vedea in cinematografe in rolul lui Ethan Hunt in Mission Impossible: Rogue Nation…best shape ever.

Program Cinema Cortina Digiplex din Oradea: VINERI – JOI: 13:25, 15:55, 22:00

cinema cortina digiplex

Un gând despre „Mission Imposible 1 (1996)- prima misiune imposibila

Lasă un răspuns

