Bloguri cinefile de citit


cinefil blogger

Nu de multa vreme am participat la o leapsa intinsa prin toata blogosfera, pe care am personalizat-o cat se poate de cinefil. Intre timp am fost provocat la o noua initiativa de genul din partea celor de la Kooperativa.roProvocarea suna asa: nominalizeaza 5 bloguri pe care le citesti cu tot dragul si care le esti un cititor fidel. Pentru ca sunt pe „mari cinefile” eu o sa aleg bloguri exclusiv cinefile.

Blogosfera exclusiv cinefila a fost intr-o vreme intr-un numar mai mare, de 4 ani si ceva de cand activez, constant am descoperit bloguri cinefile noi si entuziaste care s-au stins la fel de brusc asa cum au inceput. Multi cu greu au supravietuit iar in timp au disparut cu totul. Pot afirma ca sunt printre supravietuitorii acestui cerc greu incercat iar mai jos va insirui din aceia care inca mai sufla articole cinefile:

  1. Marele Ecran

marele ecran blog

Pentru mine Marele Ecran e acel Guru pe care l-am citit tot timpul, de aici mi-am completat cultura cinematografica, de aici am avut prima carte de cinema, de aici am citit despre experienta la Cannes vazuta de un blogger (bloggerita de fapt).

Oricum multe idei implementate de ei (asociatia culturala, festival de film Ceau Cinema!), mi-au dat initiativa spre proiecte cinefile asemanatoare: posibil ca veti auzi de o carte de cinema a Piratului Cinefil, implicat la viitorul Film Festival Oradea, calator pe la alte viitoare festivaluri de film.

2. La buticul cu filme si carti

Chiar daca Adina nu a mai scris constant de ceva vreme o nominalizez pentru inspiratia sa de a gusta din cinematografie, articolele scrise de ea avand intotdeauna o exprimare artistica deosebita. Mare initiatoare de teme cinefile pentru blogosfera de profil, un brainstorming cinefil inventiv.

la buticul cu filme si carti

3. Cineamator

Ma bucur Angela e printre bloggeri cinefili supravietuitori care continua cu o munca asidua sa aduca la suprafata pasiunea sa pentru filme. Gasesti ultimele aparitii in cinema si in acelasi timp o colectie de filme de epoca foarte bine structurata pentru fiecare iubitor/iubitoare de cinematografie.

cineamator blog

4. EdgeandBack

Aici pot gasi orice fel de noutati in materie de filme iar felul de a scrie dezvaluie aspectele necesare de a viziona un anume film ce a debarcat pe marele ecran al cinematografului.

edge and back logo blog

5. Film Menu

Un blog colectiv cu recenzii complexe a unor studenti la „scoala de film” si critici de film. Mandru colectionar al revistei Film Menu ce isi are un loc special in biblioteca personala. Hmm!!! Cool!! Nu?

film menu blog si revista

Mentiuni speciale cu bloguri cinefile:

 Poison Wiskey

Aici intru ca sa aflu ultimele filme care merita vizionate in marea necunoscuta a cinematografiei. De multe ori am dat peste filme cult despre care n-am auzit niciodata si-n acelasi timp am fost convins prin citirea recenziilor..

Filme si Carti

O serie de articole cu recenzii de film si nu numai de o diversitate foarte buna deoarece avem parte de recomandari din partea a mai multor cinefili. Aici poti descoperi si seria prin „blogosfera cinefila”

filme si carti

Film Sinopsis

Da semne sa revina, intr-un timp foarte activ cu o serie de recenzii ce te convingeau aproape instant ce film vei urmari data viitoare.

Cinemil

Recenzii cu un stil personal inconfundabil.

Ce Filme Vad si Filmul zilnic

O abordare foarte variata si interesanta din partea a doi bloggeri, pe viitor poate ne veti gasi intr-un proiect comun.

Fandgmustsee

Blog din valul nou de cinefili cu site unde putem gasi ce apare prin cinema.

Gazeta de Film

Acelasi „val nou” cu un suflu interesant de recenzii in continua crestere.

Blogdecinema

Un concept interesant a la Rotten Tomatoes pentru blogosfera cinefila autohtona, totusi in acest cerc sunt luate in seama doar o parte a recenziilor de pe anumite site-uri, deci mi se pare incomplet…in rest good job.

Cinemateca

Urmaresc de foarte mult timp si citeam cand era destul de activa.

Cinesseur

Nu mai pot citi pentru ca unii au ales sa aiba continut ascuns, vizibil doar pentru anumite persoane.

Voi ce bloguri cinefile cititi si nu stiu eu?

 

2 gânduri despre „Bloguri cinefile de citit

Lasă un răspuns

