[recenzie] Blu-ray: Run All Night (2015)

Run-all-Night-BD_3D-pack

Daca stam bine sa ne gandim sunt doar cativa actori care se mentin la nivelul recomandat in filmele de actiune “pur-sange”. Liam Neeson cu siguranta e unul dintre ei si ne reaminteste de fiecare data de rolul sau emblematic din seria Taken. In “Run All Night” are acelaso rol ce l-a consacrat, cel de protector al familiei, iar ceea ce e bine e faptul ca nu s-a plafonat in aceasta initiativa in filmele care le joaca. Chiar avem de a face cu un suflu nou in materie de poveste iar actiunea “all night long” e intr-o directie buna.

Rotten Tomatoes il considera fresh, un lucru destul de rar in dreptul filmelor de actiune cu astfel de tematica, ceea ce il recomanda cu brio pentru o vizionare. Un alt punct forte e regizorul Jaume Collet-Serra care a regizat filme bine privite de publicul cinefil. Lupta de putere din cadrul mafiei pe parcursul unei singure noptii il incadreaza intr-o actiune alerta pe viata si pe moarte iar razbunarea se cauta pentru a potoli din orgoliul ranit.

Desigur daca stai pe faza poti descoperi din stilul bad ass al supravietuitorului care inca stie cum se duce o lupta corp la corp, ori cum se scapa ca la carte dintr-o urmarire dramatica, impuscaturile si vorbele de duh cu o voce ragusita de mafiot completand perfect cadrul.

Sinopsis:

Mafiot cu reputatie si gangster de temut, Jimmy Conlon (Liam Neeson) a trait deja partea buna a vietii sale. Acum, insa, este bantuit de ororile comise in tinerete, dar si hartuit neincetat de un politist (Vincent D’Onofrio) determinat sa il arunce dupa gratii. La 55 de ani, il mai consoleaza doar sticla de whiskey si bunul sau prieten Shawn Maguire (Ed Harris), un alt cap al mafiei, care a stat mereu in umbra lui Jimmy. Atunci cand fiul sau, Mike, devine tinta gangsterilor, Jimmy este nevoit sa aleaga intre viata de infractor si familia pe care a abandonat-o cu mult timp in urma. Acesta trebuie sa faca tot ce ii sta in putere sa isi salveze fiul si sa evite ca baiatul sa aiba acelasi final tragic de care el, cu siguranta, nu va scapa. Cu o singura noapte la dispozitie si niciun refugiu, fostul mafiot isi va testa limitele cu scopul de a-si rascumpara pacatele trecutului.

Date Tehnice:

• Titlu original/ titlu romana: Run All Night/ Urmarit in noapte
  • Regizor: Jaume Collet-Serra