Scenariul unei zile cu Rexona


Ora 01:00, cald, salopeta umeda in zona picioarelor. Au trecut 6 ore si nimic nu s-a intamplat, ce noapte neobisnuita. Scaunul devine prea comfortabil si somnul ar vrea sa se instaleze… Prea tarziu, imi vibreaza telefonul. Mult prea departe buzunarul unde l-am ascuns. Il scot in cele din urma si stuperfiat observ ca Mr. Kan is calling. Ciudat pentru orele astea tarzii. 

Mr. Kan- 금형 가서 금형 B10 와 같은 로봇 히트 곡 을 발표

Eu: (In mintea mea ma gandesc de ce o da iar pe coreeana?) Mr. Kan, is Benea and i don’t understand.

Mr. Kan: Aaaaa. Go urgent at B10, the robot is hitting the mold. 

Si inchide fara prea multe detalii. Ma conformez imi apuc manusile imbacsite de ulei si grabesc pasul spre masina cu respectivul defect. Curios lucru ca robotul nu are comportamentul normal in caz de defect. Bratul metalic izbea dezlantuit intr-un ritm sacadat toata partea mobila a masinii. Lucrurile incep sa devina ciudate in aceasta noapte. Apuc telecomanda si incerc sa il redresez printr-un reset. Nu vrea sa raspunda, astfel is nevoit sa ii tau alimentarea, lovesc butonul de urgenta iar robotul scrasneste violent in bucata de metal din fata lui. Ma apuca toate transpiratiile cand ma gandesc ca trebuie reperate toate stricaciunile. 

Reusesc sa indepartez robotul de la locul faptei dupa care sar sus pe masina si inhat moldul in macaraua pentru a-l scoate din masina pentru reparatii. Imi strig colegul sa opreasca heaterul de pe masina ca ma topesc de cald. La inaltimea respectiva ajunge si pe la 40 de grade. Toate bune si frumoase. Noaptea a trecut. Ora 07:00 si abia astept sa ma arunc in masina sa merg acasa. Acasa ajuns si e deja ora 08:00, dus, mic dejun si dupa care trantit in pat nu inainte de a-mi pupa frumoasa sotie.

Memoria cu robotul scrasnind din toate incheieturile da viata unui vis ciudat, ceva vibreaza din ce in ce mai puternic. Deschid ochii, perdeaua flutura la curentul creat de geamul deschis, cateva raze de soare indraznesc sa tasneasca in directia mea. Incerc sa ma dezmecitesc dupa ce imi dau seama ca telefonul vibreaza pe podeaua si-l insfac de undeva de sub pat. Ora 14:00.

Ora 17:00. Aruncat pe bicicleta alaturi de sotie traversez distanta scurta sat-oras si evadez spre cinema. E vremea recenziei saptamanale iar astazi am un deja-vu in lumea robotilor. Terminator.”

Cei de la Rexona m-au provocat sa-mi descriu o zi din viata mea, iar eu am ales una dintre zilele aglomerate in forma unui scenariu. Ma gandesc cum ar arata un scurt-metraj scris de mine iar oportunitatile sunt multe in ziua de astazi. Companiile mari sunt intotdeauna deschise la reclame inteligente inserate in diferite proiecte creative cinematografic. Asta spun pentru cei care isi caut o sursa de venit pentru creatiile lor cinematografice.

La sfarsit unei zile de scenariu descris mai sus, ce ar fi daca inainte de momentele „de greutate ale zilei” ar interveni Rexona sa te ajute?

O noua tehnologie parca desprinsa din domeniul roboticii, formula patentata MotionSense™, reprezentata de microcapsule ce se activeaza la fiecare miscare.  Rexona este astfel primul deodorant din lume care conține microcapsule activate de miscare, pentru protectie antiperspiranta eficienta si senzatie de prospetime pe parcursul intregii zile.

Cu cat faci mai multa miscare, cu atat se elibereaza mai multa prospetime. Microcapsulele cu parfum se sparg la fiecare miscare pe care o faci, pentru ca tu sa te bucuri de o senzatie de prospetime indelungata. Oricare ar fi pasiunea ta si orice ti-ai dori sa realizezi, Rexona, cu tehnologia unica MotionSense, te ajuta sa faci fata provocarilor fiecarei zile.

O descriere a noii formule Rexona  ar suna cam asa intr-o reclama SF pe baza scenariului: Undeva pe masa un recipient misterios, in dreapta un barbat in salopeta care sta sa adoarma. Suna telefonul. Se pare ca are o urgenta. Prinde recipientul si din 2 miscari il da pe la subrat. Incepe alergarea spre defectiune. Efecte speciale cu respectivele micro-capsule care se ciocnesc si elibereaza unde albastre la nivel microscopic. Imagini cu robotul in batalia de-a scapa din masinarie. Intuneric. O alta scena. Un vis ciudat intrerupt de o vibratie puternica. Perdeaua flutura puternic, razele de soare clipesc asupra aceluiasi obiect misterios, de aceasta data asezat pe noptiera. Lantul bicicletei scrasneste din loc, urmatoare imagine il gaseste pe personaj zambind a la Terminator (Big Grin, pentru acest spoiler trebuie sa vezi filmul). Intuneric. La final emblema Rexona inconjurata de electricitate. Tadam.

Mai jos va las un infografic interesant:

Voua, ce va inspira noua formula Rexona?

Infopgraphic_rexona_v5_medium

4 gânduri despre „Scenariul unei zile cu Rexona

  1. Mie Rexona îmi aduce aminte de următoarele chestii:
    1. numele Roxana, purtat de mai multe tipe sexy întâlnite în viața mea; cea din poză nu seamănă cu niciuna din ele, dar merge
    2. anorexie
    3. Rex, câinele de vânătoare al unui unchi
    Mai adaug că și eu folosesc Rexona, iar publicitatea de orice fel îmi zgârie creierul în direct.

    1. Complexa reactie, oricum „pauza publicitara” de pe blog a adus un pic de creativitate pentru mine. E mult mai greu sa inserezi articole de genul pe un profil restrans de blog exclusiv cinefil. Oricum multumesc de comentariu, eram curios intr-o oarecare masura de reactia cititorilor fata de publicitate.

Lasă un răspuns

