Filmul la Cinema Cortina Digiplex: San Andreas (2015)


san andreas cinema cortina oradea

 “The Earth will literally crack and you will feel it on the East Coast.”

Mesajul de mai sus merge foarte bine cu posterul filmului si mai ales cu ceea ce putem vedea in cadrul peliculei de gen post-apocaliptic pe nume San Andreas. Prima data cand am auzit titlul filmului mi-a sarit gandul la celebra serie de jocuri pe calculator (San Andreas) dar la vizionarea trailer-ului mi-am dat seama ca va fi vorba despre un disaster movie in stil blockbuster.

Americanii se stiu folosi de fiecare lucru pentru a-si promova tara sau de a spune o poveste eroica, Hollywood este un puternic promotor chiar si al cutremelor si uraganelor. Am vazut nu de mult Into the Storm (2014) (un film al uraganelor) care alaturi de San Andreas (un film al cutremurelor) poate sa evidentieze la modul senzational fenomenele naturale dezlantuite in stil cinematografic.

De la emotionantul film dramatic, The Impossible (2012), n-am mai intalnit un disaster movie ce sa ramana memorabil prin multitudinea dramatica a evenimentelor. Poate un Godzilla a anului trecut ce s-a incumetat sa distruga un oras intreg in fuga lui de-a lupta poate sa mai concureze cu nivelul ravagiilor a la San Andreas. Natura se dezlantuie prin cutremure letale pe Scara Richter, pamantul scutura orase ca pe niste mici piese de domino instaurandu-se un haos total. Actiunea se alatura fenomenului natural prin situatii limita unde protagonistii nostri fug din calea furioasa a orasului in prag de colaps.

The Rock aka Dwayne Johnson isi ia responsabilitatea sa-si salveze cei dragi din calea urgiei, reusind sa acapareze o mare parte a atentiei. Un rol care ii vine bine si care ii evidentiaza calitatile de om de actiune, isi confirma statutul eroic si reuseste sa sustina lejer greutatea unui blockbuster de vara. De vazut daca iti plac filmele a caror actiune se afla pe fundalul unor catastrofe de unde abia daca ai loc de scapare.

filmul la cinema cortina digiplex san andreas 2015

Alte pareri: Cineamator, eMaramures, BlogdeCinema, UrbanStyle, Claudiu, Victoria, Movienews, Calatorie perfecta,  Edgeandback, Costin Tanasescu, Ioana Andreea

 Programul acestui film la Cinema Cortina Digiplex din Oradea: V-J: 15:50, 19:30

program cinema cortina 12-18 iunie 2015

6 thoughts on “Filmul la Cinema Cortina Digiplex: San Andreas (2015)

  1. San Andreas e o falie din cate imi aduc aminte. Si probabil ca ea se deplaseaza si se alege praful de tot si toate, abia astept sa vad filmul asta 😀 Ultimul de acelasi gen a fost 2012, dar sper ca acum sa fie cu mult mai catastrofal, ca doar efectele speciale evolueaza si ele odata cu anii. Multumesc de recomandare, chiar vreau sa-l vad 😉

    1. Da, asa este acum mi-am adus aminte ca se vorbea si despre placile tectonice si falii dar mai mult pomenea de San Diego 😀 oricum mi se pare mai bun ca 2012 din cateva puncte de vedere 🙂 deci sigur o sa fie pe placul tau 🙂

  2. Pana una-alta am vazut “Into the Storm” si mi-a placut, fireste… dar spune tu daca scena de la final cu masinuta ridicata in “ochi” deasupra urgiei nu iti da fiori de spaima. Si scena cu focul ridicat de vartej, cu tot cu nefericitul ala, asa-i ca e ceva nou, cand credeam ca le-am vazut pe toate, inclusiv despre tornade ? A fost fain, atat pot sa spun 🙂 Sinistru pe alocuri, dar fain.

    1. Da, Into the Storm e intens si se dovedeste un disaster movie excelent, cand mi-ai zis de scena cu focul mi-a venit in minte epicul Mad Max Fury Road care are o asemenea scena, o furtuna de nisip gen tornada intr-un apocaliptic mad. Iti recomand si Impossible daca nu l-ai vazut 😀

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.