Luna cinema-ului italian


Daca luna trecuta a fost dedicata francizei Mad Max prin diferite articole, in luna iunie voi incerca sa o dedic cinema-ului italian. Motivele sunt:

-recenta intoarcere de pe meleaguri italiene (bolognese) unde am descoperit un „bun simt” cinefil.

Jocul de cuvinte m-a provocat sa mai descopar din frumusetile cinema-ului italian.

-se intrevede o noua directie celebra contemporana a cinema-ului italian prin Paolo Sorentino unde la ultimul film al sau afisat la Cannes (Youth) am contribuit cu un posterior romanesc.

cinema-ul italian

P.S. printre altele va invit sa va alaturati „Lunii cinema-ului italian” prin vizionarea unui film italian😀

10 gânduri despre „Luna cinema-ului italian

  1. Chiar am de gând să mai urmăresc filme italiene. M-am uitat de curând la un serial. „Questa è la mia terra” și am rămas profund impresionată, fiind diferit față de ceea ce am mai urmărit până acum.

  2. […] Luna cinema-ului italian continua cu serialul Hannibal ce recent si-a lansat al treilea tenebros sezon. Legatura cu Italia este ca actiunea se petrece in Florenta, daca primele doua sezoane au avut un cadru american, sezonul al treilea devine mai stilat printr-o etalare europeana. Pentru inceput am fost surprins de aceasta alegere dupa care mi-am dat seama ca eleganta lui Hannibal merita un cadru mai boem. Chiar as fi vrut sa prezint episoadele anterioare dar din ceea ce am vazut pana acum se pare ca seria isi respecta directia in lumea cruda a mintii criminale. […]

Lasă un răspuns

