Seriale preferate: The Knick (2014- )


the knick serial preferat

„When this surgery is through, I will write a love poem to this machine”

De multa vreme vroiam sa aduc niste laude serialului The Knick. Am vizionat primul sezon acum mai multa vreme (candva dupa lansarea oficiala) si recent am auzit ca cei de la HBO au achizitionat acest serial excelent. Invartindu-ma intr-o anumita perioada in cercul serialelor HBO cu Game of Thrones si Broadwalk Empire, la un moment dat le urmaream in paralel cu alte seriale despre care trebuie sa scriu: Hannibal (2 sezoane), Breaking Bad, Orange is the New Black, House of Cards, Arrow (2 sezoane). Am vizionat „la greu” si cu parere de rau n-am scribalit mai nimic despre ele.

Dar sa trecem la oile noastre unde The Knick se incadreaza perfect in universul mai violent HBO. Acest serial il consider unul dintre cele mai bune ce are in prim plan lumea medicinei, spitalelor si alte situatii clinice. Actiunea se petrece intr-un New York al inovatiilor, medicina evolua accelerat iar noi luam parte la o istorie vie-cinematografica a chirurgiei. Fiind pasionat dintotdeauna de medicina am fost curios sa descopar lucruri noi din lumea pionerilor chirurgi si ale lor interventii chirurgicale.

Un prim sezon ce ne aduce in prim plan pe Dr. Tackery interpretat foarte bine de Clive Owen. Spitalul The Knick este locul unde minunile medicale aveau desfasurare intr-un ritm ametitor cu diferite cazuri de boala si interventii medicale. Tehnici de operatie si tratament care de multe ori erau experimente indraznete intr-o sala de operatie care a cunoscut succesul si de multe ori esecul. Un serial care nu este plin doar de detalii medicale ci zugraveste in acelasi timp cat se poate de realist societatea cu moravurile si obiceiurile din timpurile acelea. Actiunea se invarte in jurul staff-ului spitalului de la medici, asistente la chirurgi, manageri si chiar reprezentanti ai Bisercii.

the knick seriale preferate

5 gânduri despre „Seriale preferate: The Knick (2014- )

  1. Si eu ma gandeam sa l urmaresc pe hbo. Ma uit, in schimb la Game, cam plictisitor episodul de azi, totusi. Aaa si Hannibal mi a placut, iar despre Orange, l am inceput pt ca am auzit de bine de el, dar spre sf sezonului ma plictisea rau atitudine tipei…am si uitat cum se numea😀

    1. Sa stii ca e un pic cam sangeros si taios😀 n-am vazut inca episodul GOT dar is curios, daca ti-a placut Hannibal o sa-ti placa si The Knick…The Orange sa stii ca la un moment dat devine plicticos dar sfarsiturile de sezon te fac sa-l urmaresti in continuare🙂 ma bucur ca descopar alti pasionati de seriale😀

  2. si altceva e de spus: ca inca un actor din filmul lung intra splendid intr un serial la fel cum a facut si mads m.

    p.s. ai idee daca lars m, fratele lui a facut filme de lung metraj pana sa intre in house of cards ca eu am impresia ca da

    1. da, de multe ori actorii se afrima in seriale si ajung in lung metraj, aici Clive Owen si-a incercat norocul si-n cadrul unei serii intersante. Chiar nu stiu nimic de frate-sau😀

Lasă un răspuns

