Remake „Stropitorul Stropit”


Intr-un articol anterior mi-am propus sa refac un film al carui istorie se intinde pana-n anul 1895. Un remake (daca pot sa-l numesc asa) care sa mai aduca aminte de trecutul cinematografiei. Eu cred ca ilustrarea primilor pasi in lumea cinematografului e un lucru la fel de important ca si fenomenul de atractie din ziua de azi, din jurul filmului. De aceea pentru o reamintire a valorilor trecutului prin “culturalizare”, m-am gandit la  aceasta tentativa de remake, sper ca n-am starbit din valoarea inestimabila a acelui moment.

Printre altele avem protagonist pe insusi Piratul Cinefil si fratele mai mic pus pe nazabatii, iar furtunul buclucas urmeaza sa fie inlocuit cu un furtun pentru gradina de pe Gardenpedia. (subtil, nu?)

P.S. pentru ca recent am descoperit de prin istoria prafuita a revistelor oradene, o initiativa de-a face o gradina, mi s-a parut comic ca am dat peste asa ceva zilele acestea in cautarea mea pentru dizertatie (care n-are de-a face cu gradinile, stati linistiti…) in paralel cu filmarile de la filmul de sus. Va las cu 2 poze cu reclamele respective🙂 Din Revista Familia anului 1904

Cel ce isi iubeste gradina

11051241_1061325993896537_134146446_n

Economii la cumpararea unor seminte

11091245_1061325960563207_896398063_n

5 gânduri despre „Remake „Stropitorul Stropit”

Lasă un răspuns

