Top Five (2014)


top five

 

„Top Five is bitchin out” nu de alta că întotdeauna mi-au plăcut filmele cu negrii, mi se pare că ar exista un mit ca-n lumea lui Nemo dar care devine confirmat ( Every clown fish supposed to be funny). Cu părere de rău toate comediile bune ori sunt franceze ori cu negrii, oricare ar fi toate au chestii rasiste ca si cum ai asista la un stand-up comedy in live-action. Deci “Top Five” merge pe aleea întunecată a comediei dar o face în stil, anul trecut poate fi clasată pe același loc (primul) cu francezii din Qu’est-ce qu’on a fait au Bon Dieu?”. Oricum să nu mă credeți un soi de rasist dacă v-am fluturat din motivele pentru care-mi plac genul acesta de comedii.

Chris Rock își scrie scenariul, își regizează filmul și este actorul principal, un soi de Ben Affleck mai puțin scriitoras, un lucru bun dacă îți plac glumele tale și nu ale altora. Era cât pe ce să zic că era măgarul din Shrek și după care mi-am dat seama că a fost zebra afro din Madagascar, sigur nici-o legătură cu Nemo. Nerelativ când vine vorba de comedianul nostru care nu și-a pierdut din șpil,  merge la sigur cu glumele și loveste mortal din aproape toate pozițiile, posibil să fi făcut KO, pentru că n-ai stiut de unde vine. Acest film mi-a adus aminte de “2 Days in New York”, unde Chris Rock s-a chinuit în regia franțuzoaicei Juliei Delpy (se vede când nu-i plac glumele altora) dar de unde a luat un exemplu și l-a redat în propriul stil (funnier). Stilul lui Chris Rock mi-a adus aminte de regia lui Richard Linklater (viitorul câstigător de Oscar al anului acesta) în trilogia “Before” (Sunrise, Sunset, Midnight) unde franțuzoiaca a jucat- deci toate se leagă.

Pentru parerea completa va invit pe 21ART.ro

 

Lasă un răspuns

