Top movies/serials 2014


movies 2014

Anul 2014 ca orice alt an ne-a adus o multitudine de filme care mai de care mai ofertante: de la reusite la esecuri usturatoare, de la capodopere la jenante productii, de la artistic la „non-artistic”. Piratul cinefil va face un slalom printre aceste filme si va prezenta o lista cu filmele/serialele demne de mentionat, desigur din cele vizionate pe anul acesta, si intr-un mod cat se poate de subiectiv. Lista va fi aleatorie fara a desemna un Number 1 or two or three.

Interstellar a fost una dintre cele mai asteptate filme pentru mine anul trecut, Nolan n-a dezamagit si ne-a dat o calatorie de toata frumusetea in misterele universului. Desigur ca si  ‎Matthew McConaughey a confirmat din nou ca e in varful carierei, sper sa nu coboare in graba de acolo.

interstellar Ca sa ramanem in zona filmelor SF am fost placut surprins de noii eroi ai celor de la Marvel. Guardians of the Galaxy  sunt bine veniti in lumea noastra cinematografica. Guardian of the Galaxy   Gone Girl a fost o drama-thriller bine dozata pe suspans, Fincher s-a jucat cu sentimentele personajelor si-a iesit un mix interesant intr-o familie problematica. Desigur ca Ben Affleck inca se pricepe si ramane in topul preferintelor cand vine de interpretari. Gone girl walppaper The Grand Budapest Hotel e la fel de bine stilat ca si celelalte filme ale faimosului regizor Wes Anderson. grand-budapest-hotel   Fury ne arata ca se mai pot face filme bune de razboi, Brad Pitt se pare ca ii place sa scalpeze si mai nou sa traga cu tunul in nemtalai. Fury

True Detectives e serialul care a ramas bine impregnat in memorie, un soc de 8 episoade care concureaza cu cel mai bune serii facute vreodate.

truedetectivefacesCC (1)

The Good Lie  e alegerea pentru cel mai emotionant film al anului trecut, plus ca are un umor inteligent.

the good lie wallpaper

The Maze Runer e cel mai decent film din noua categoria a filmelor „teenage futuristic” pe anul acesta; unde a mai vazut Divergent, The Giver si The Hunger Games .

the-maze-runner-wallpaper

 

Noah daca tot am avut atatea filme religioase anul acesta.

noah-2014-wallpaper

 House of Cards ca am avut un an politic mai interesant, un serial mai mult decat recomandabil.

house of cards walppaper

 The Knick si Hannibal mai cu sange rece.

The-Knick

hannibal wallpaper

 

Lucy cu actiune si-un interesant concept, vazut la scurt tipm dupa Interstellar, un pic de mind-blowing.

lucy wallpaper

 

The Nightcrawler iese din normalitatea anului trecut.

the nightcrawler wallpaper

 

The Amazing Spider-Man 2 ca si super-eroul preferat.

amazin spider man 2

 

Desigur ca inca mai am de recuperat din filmele bune de anul trecut. Va doresc un an nou plin de filme bune😉

3 gânduri despre „Top movies/serials 2014

  1. Mi-a plăcut Maze Runner, credibil şi probabil cel mai bine realizat, aşa precum spui. Am văzut Lucy, dar n-am văzut Interstellar, lucru remediabil🙂 Pe lista mea este şi Fury, dar n-am prea avut chef de filme de război în ultimul timp. Mi-a plăcut, ca idee şi Transcendence, deşi Johnny Deep n-a fost chiar la fel de bine ca în alte filme. Sau cel puţin aşa mi s-a părut mie. Bine gândit True Detectives. Mi-a plăcut mult. Şi dacă ne gândim la roluri de serial bine jucate – cred că cel mai bine mi s-a părut Sean Bean în Legends. Fantastică transformarea de la episod la episod. Sper să reziste serialul. La mulţi ani şi numai bine! La cât mai multe filme bune văzute şi cât mai reuşite cronici de film!

Lasă un răspuns

