Mini-recenzii-comedii

1. Pineapple Express

pineapple express

„Are you high?”

La auzirea vestii ca va avea loc productia a unei continuari la o comedie care n-am vizionat-o (pacaleala de 1 aprilie) am purces repede la o scurta scanare vizuala, mai ales ca pe acolo se afla Seth Rogen. Totul incepe in fum de tigara si se fumeaza substante ilegale in prostie, de unde ne dam bine seama ca Rogen se afla in elementul sau, alaturi de dealerul personal pe nume James Franco. De la producatori filmului cu adolescenti Superbad (2007), un an mai tarziu apare acest Pineapple Express in lumea jointurilor.

Un film ce ma pierde cand vine vorba despre genul de comedie care-l expune printr-un umor mai sarit de pe fix. Comportamentul protagonistilor nostri dupa cateva fumuri devine mai lipsit de logica care bineinteles isca ceva mai deosebit:  aventuri in lumea traficantilor amuzanti. Printre altele aceiasi producatori si distributia ultimelor 2 filme ne tenteaza cu ceva interesant de comic:

This is the end

2. A Haunted House

A Haunted HouseCum dupa primul Paranormal Activity am decis sa nu mai vizionez nimic din aceasta franciza, prima parodie la adresa acestui brand mi-a suras inca de la primul trailer. Chiar daca nu ma asteptam la ceva stralucit, se pare ca Marlon Wayans, protagonistul din primele Scary Movie, s-a decis sa fie starul acestui film facut la o gluma. Inca din primele scene ne dam seama ca se abuzeaza de scene „explicite” sexual si multe glume fara perdea. Pe langa parodierea „celebrului found-footage” mai gasim si cateva referinte la clasicul exorcist plus binecunoscutele metode in caz de-o bantuire a unei case.

Desigur totul e bine codimentat si in mod surprinzator mai pastreaza cateva scene ce iti da o usoara senzatie de horror. L-as recomanda doar daca vrei sa vezi ce glume se mai fac pe baza acestui gen de film daca nu asteptam urmatorul:

Scary Movie 5

3. Anchorman: The Legend of Ron Burgundy

Anchorman The Legend of Ron Burgundy

„Everyone just relax, all right? Believe me, if there’s one thing Ron Burgundy knows, it’s women.”

Pot spune ca a trecut ceva vreme de cand n-am mai gustat o comedie buna iar topurile ma antentionau ca Will Ferrell cu echipa sa din filmul Anchorman: The Legend of Ron Burgundy m-ar salva din aceasta situatie mizera. Rezultatele au fost unele mediocre datorita faptului ca aceasta satira la adresa televiziunii beneficiaza de un umor mult prea subtil pentru setea mea de-a fi amuzat. O comedie mai aparte ce isi alege cu atentie subiectele pe care doreste sa le parodieze. De la un misoginism exagerat de amuzant la un evident atac contra programelor de stiri prin glumele raportate la nivel de reportaje si prezentare oficiala.

Intr-o anumita masura accept ca aceasta comedie trece pragul mediocritatii la nivelul obisnuitelor comedii de duzina, poposind undeva la nivelul unei surprize daca te prinde in toane bune. Acestea fiind spuse, posibil ca o continuare sa ne mai aduca zambetul pe buze:

Anchorman: The Legend Continues

5 gânduri despre „Mini-recenzii-comedii

Lasă un răspuns