Dark Shadows


„Ahhh, music… Yes, I’m rather fond of the music of the day. „I’m a picker, I’m a grinner, I’m a lover and I’m a sinner. I play my music in the sun.”

Nefiind un „cunoscator” al faimosului regizor Tim Burton si al filmelor sale, nu pot sa ma exprim din punct de vedere calitativ facand comparatie cu fostele sale productii cinematografice. Pentru mine impresia care mi-a dat-o respectivul film, Dark Shadows a fost ca decorul plus personajele aveau parca din alura celor din familia Adams.

Mai departe am ramas placut impresionat de povestea amicului nostru vampir pe nume Barnabas (Johnny Depp), in jurul caruia se invarte o serie de persoane care mai de care mai ciudate: o familie de renume, cu blazonul prafuit de trecerea timpului.

Prin intermediul personajelor atmosfera inchisa in culori sumbre este perfect completata de-o desfasurare a actiunii in stil gotic-hipiot. E benefic un astfel de film, pentru a mai schimba din coloristica cinematografica, de-a vedea noi creatii, de-a explora alte teritorii unde viziunea cel putin din punct de vedere al imaginii e diferita si placut redata in sens artistic.

„I am reminded of a line from Erich Segal’s ‘Love Story’: „Love means never having to say you’re sorry.”” 

3 gânduri despre „Dark Shadows

  1. dupa recenzia filmului de pe blogul meu cred ca ti-ai dat seama ca eu nu am fost prea impresionata de film, eu fiind un fan al vechiului burton sunt mai pretentioasa in privinta lui🙂. totusi iti recomand sa vizionezi si filmele lui anterioare, daca ti-a placut dark shadows cu siguranta celalalte filme o sa te impresioneze mai mult.

    1. cateodata nu prea am mari pretenti, parca de ceva vreme am citit o recenzie la tine.am vazut ceva din filmele lui anterioare dar in perioada in care nu eram asa implicat in a viziona filme si astfel imi aduc aminte foarte putine detalii.poate o sa revad din ele.😀

Lasă un răspuns

