Cinema most wanted-leapsa cinefila


Cum din activitatile noastre de zi cu zi e mersul la cinema Stefan de la blogul Filme si Carti ma invita sa-mi descopar preferintele in materie de filme vazute la cinema anul acesta. Intre timp au fost mai prompti urmatori cinefili: Adina, Teo, Marian, Bogdan, Rontziki.

Cum ajung sa vad tot felul de filme, la cinema rar ajung la filmele briliante, asa ca pun pe tapet din putinele filme bune ce am reusit sa le observ pe marele ecran…in mod aleatoriu:

Savages…chiar daca demult timp n-am mai vazut atata violenta afisata pe marele ecran, filmul lui Oliver Stone a fost printre cel mai bune filme vizionate la cinema.

The Dark Knight Rises…nu m-a impresionat pe cat ma asteptam dar a fost una dintre cele mai placute aparitii in materie de blockbustere.

The Watch…declar comedia anului acesta, vazuta la cinema, chiar daca sa cam fortat pe ici pe colo am ramas doar cu poantele bune si fazele memorabile unde umorul a fost inclus.

Prometheus…pentru ca eram fanul acestei francize o astfel de aparitie e de neratat plus buna de pus in acest top cu motivul ca acest sequel chiar a avut calitate cinematografica.

The Hunger Games…un inceput ce ne da sperante.

Chronicle…filmul cu eroi pare a primi un kick de la niste „personaje” obisnuite.

Man on a Lege…am fost surprins, mai ales ca a fost prima vizita in cinema pe anul acesta.

Curios si de listele urmatorilor cinefili: Laura,  Maria, Vlad, Stefan, Ukavra, Bogdan, Andreea

7 gânduri despre „Cinema most wanted-leapsa cinefila

  1. Sincer să fiu, „Man on a Ledge” nu-mi spune nimic… dar dacă zici că e bun, o să văd despre ce e vorba. În rest, le-am văzut pe toate şi mi-au plăcut şi mie destul de mult… CEL mai mult „The Dark Knight Rises”! Felicitări pentru alegeri!

Lasă un răspuns

