Piranha 3DD


 „I hate the water. I hate the fish!”

In mod spectaculos si miraculos am ajuns in cinema la filmul supranumit Piranha 3DD ca fiind ultima achizitie de cel mai prost gust a unui scenariu expus pe marele ecran.  Inainte de intrarea in cinematograf un viitor spectator de pestii cu dinti de rechini era sorbit cu totul de reclama aferenta a acestui film, la care nici nu-mi imaginam o vizita pe ascuns. Aceasta tentativa de pelicula arata ca un rahat cosmetizat unde niste actori isi manjesc intreaga filmografie.

Din trailer ti se promitea dubla actiune, dublu 3D (nus tiu cum o fi si ala) adica dublu fata de prima parte pe care n-am vazut-o. Ce am vazut eu din toate promisiunile a fost o dubla prostie dublata de-o dubla lipsa de idei decente unde nudul ajunge ca atractie pentru un public ce plateste asemenea stupizenii (nu de alta cu bilete moca). Pot sa-l consider ca a fost pe de parte cea mai proasta experienta la cinema, cu prea mult zel de-a arata tot ce inseamna praf in ochi si furt pe fata a celor care au asteptat un fel de parodie cu atatia actori pe metrul patrat…alte cuvinte nu gasesc la adresa acestei tentative de film si va recomand cu draga inima sa nu-l vizionati numai daca vreti sa fiti oripilati de prostia umana transpusa cinematografic…

10 gânduri despre „Piranha 3DD

  1. hmm, ce pot sa zic in apararea mea daca mie mi-a placut originalul realizat de Spielberg ?
    chiar nu este nimic bun in film ? Adica da, stiam ca e un mare FAIL hollywood-ian, care cred ca o sa ma distreze, dar nimic bun? o secventa emotionala, ne atasam de vreun protagonist, vorba aia ?🙂

    intreb ca sa stiu sa imi iau niste calorii in plus mai bine de banii aia

Lasă un răspuns

