Ramona and Beezus


” I hope you are enjoying third grade. You may be here for a while. „

N-am mai scris despre un asemenea film dar nu datorită faptului că aş „înlătura ” genul acesta, ci pentru că n-am mai fost încântat demult timp de un  asemenea film.

În principal are elementele ce se adresează mai mult unei categorii inferioare de varsta dar nu este deloc un inconvienent de-a nu viziona  un film de familie perfect făcut pentru a te binedispune. O lume în mare parte văzută dintr-un singur unghi, cel al copilărie, o viziune amuzantă şi drăguţă asupra „universului” adulţilor; o călătorie optimistă printre greutăţile vieţii de familie ce trebuie luată oricînd pentru a privi şi din alta „perspectiva”. Chiar daca tratarea copilariei are de suferit in anumite puncte, izul de comedie nu se lasa neafirmat si ne invaluie cu un usor si incantator umor.

Cu o viziune Disney plus actori crescuţi în ograda proprie, poate n-o sa va convinga de nici-o culoare sa-l vizionati, dar sunt sigur ca in anumite circumstante acest  film ar putea dispune.

” That’s the rack we gotta get you into, ‘cause those TV kids make millions.
 Beezus, do you think I could be in a commercial like that? ” 

2 gânduri despre „Ramona and Beezus

  1. cred ca o sa incep sa vad mai des filme de familie😛. mie mi-a placut tare mult🙂 daca nu ma insel l-am notat cu 7,5, pentru ca i-am facut de curand o cronica. mi-a placut imaginea de sfarsit a Ramonei si explicatia geamantanului😛

Lasă un răspuns

