Kill List…leapsa criminala


La indemnul colegei cinefile Teo de la blogul Despre filme: “Top actori / actrite pe care iti doresti sa-i dai cu capul de pereti de fiecare data cand ii vezi – leapsa criminala“…Piratul Cinefil ii da bataie pentru o serie de atentate cu bomba la adresa celor mai “dragi” actori/actrite ce nu vor sa dispara de pe marele ecran, dupa cum urmeaza:

Actori

 Steven Seagal e noul Chuck Norris de prin filmele de actiune, plus ca nu mai dispare deloc de pe televiziunile mioritice…

Justin Timberlake. n-am nimic cu muzica lui, chiar imi place, dar cand vine vorba de actorie preferintele mi se schimba radical.

Sean Connery…stiu, stiu e un actor consacrat dar eu nu suport sa-l vad in fata ochiilor…

Brendan Fraser e pe lista din vagi motive, nu prea l-am vazut in multe filme, in afara de alea pe care toata lumea le stie.

Rob Schneider si comicul lui nu-mi starneste decat antipatie.

 Dolph Lundgren si numeroasele roluri proaste in filme de actiune mediocre.

 Mike Myers cu dublul rol “celebru”…

 Actrite (Cantarete)

Dintre actritele cu adevarat actrite n-am deloc obiectii, de data asta sunt un gentleman dar ofer un exemplu de bun simt:

Paris Hilton si cainele ei…

Invit toti doritorii pentru un alt “kill list” meserias…


16 thoughts on “Kill List…leapsa criminala

  1. mie nu-mi place Justin Timberlake nici cum canta si nici ca actor, dar trebuie sa recunosc ca in the social network mi-a cam placut, mi s-a parut destul de potrivit pentru rol

    1. poate un viitor rol l-ar face mai iubit…chiar nu stiu ce roluri a mai avut in afara de acele lipsite de haz pentru mine…pe la tv tot l-a dat cine stie ce preferinte mai are publicul nostru, ar trebui facut un sondaj :))…cine stie ce surprize apar

      1. Mi s-a pus asa tare pe suflet filmul ala groaznic cu Austin Powers ca sper sa nu-i mai dea nimeni nici un rol niciodata! :)) A jucat si in Inglourious Basterds…

  2. @marian, n-am vazut filmul de care zici…imi aduc aminte numai de: First Knight (mai mult imi aduc aminte de Richard Gere si Julia Ormond), A Good Man in Africa defapt is si slab cotate astea 2 amintite…plus ceva varianta de Robin Hood si The Name of the Rose (bun filmu..)

Leave a Reply

