About a Boy


„The thing is, a person’s life is like a TV show. I was the star of The Will Show. And The Will Show wasn’t an ensemble drama. Guests came and went, but I was the regular…”

About a Boy un film 100% englezesc a carui poveste si umor pur britanic m-au facut sa-i aduc 2-3 cuvinte inspre o recomandare. Titlul intr-un fel ne induce in eroare datorita existentei a doua personaje principale, vizionand filmul iti dai seama ca cei doi sunt la acelasi nivel de maturitate si daca varstele sunt destul de indepartate, la modul conceptual fiind vorba „despre un baiat” in ambele cazuri, dar privind din diferite unghiuri.

Nu gasesti ceva exceptional la acest film dar regizorul prin intermediul personajelor si povestii manevreaza inteligent situatia reusind sa redea cu iz comic anumite aspecte mai „patrunzatoare” din viata protagonistilor, incat sa atraga atentia asupra unei intruziuni cinematografice de mentionat.

O distribuire a maturitatii si imaturitatii in „medii” complet diferite fata de starea lor normala, adica un copil „matur” si un barbat „imatur” descopera lucruri benefice pentru bunul mers al lucrurilor din viata lor. Daca merg mai departe cu explicatia, descopar ca filmul are parte de-un amalgam de sentimente, stari si situatii ce coincid in final cu o stabilizare a gandirii si atingerii unui scop definit la inceput in mod superficial si comod.

„In my opinion, all men are islands. And what’s more, now’s the time to be one. This is an island age…I am an island. I am bloody Ibiza!” 

8 gânduri despre „About a Boy

  1. ce ma bucur ca ti-a placut si tie ! eu l-am nominalizat la leapsa cu filme preferate la comedie. nu am experienta la acest gen, dar asta chiar mi-a placut. mi-a dat asa o stare de relaxare nemaipomenita;;)

      1. Eu l-am vazut acum 5 ani daca nu ma insel, deci e posibil sa fiu foarte subiectiva, ghidandu-ma doar dupa amintiri. Dar am amintiri placute vis-a-vis de el, mi s-a parut dragut.🙂

Lasă un răspuns

