Filmul si lacrima


Piratul cinefil e provocat la leapsa din partea mai multor cinefili din blogosfera (Angela, Marian, Adina) pentru a dezvalui unde a fost emotionat incat s-a abtinut eroic de-a nu-i da lacrimile.

Printre cele mai emotionante filme se numara Warrior cu scena de final.

 Seven Pounds l-am vazut demult timp dar imi aduc aminte ca a fost emotionant, trist si destul de dureros.

O sa mentionez si Titanicul deoarece sigur starneste emotie in jurul sau…

Into  the Wild in primul rand e printre preferatele mele dar nu-n ultimul rand dezvaluie cu emotie traseul unui singuratic inspre locuri necunoscute, inspre linistea sufleteasca.

The Boy in the Striped Pajamas o drama profunda despre razboi, rau, injustitie despre lumea lagarului nazist din cel de-al doilea razboi mondial, despre o frumoasa prietenie intr-un film de-a dreptul emotionant.

O sa trec oarecum la filmele mai sensibil romantice incepand cu Sweet November care inevitabil are parte de-o poveste ce sigur va avea efectul scontat pentru respectiva rubrica „Filmul si lacrima”.

A Walk to Remember e si el incadrat printre preferinte mele, ce reuseste sa fie  trist si romantic in acelasi timp plus sa-ti starneasca sentimente de compatimire, un film despre iubire si sacrificii.

The Notebook pentru romanticii incurabili…

Si nu-n ultimul rand un film vazut recent ce se incadreaza destul de bine in contextul acesta, fiind vorba despre City of Angels.

Ajunsi la sfarsit cu parere de rau daca n-am mentionat si alte filme ce-si merita locul in aceasta insiruire subiectiva. Am mai vazut liste frumoase si la: DespreFilme (Teo fiind initiatoarea lepsei), Film Cultura Arta (Maria),   Cinemateka Trisk (Laura), Rontziki, Filme si Carti (Jovi) si Klausen

As fi curios si de listele urmatorilor bloggeri: Andres , Delaskela Bibliophile  Sebi Cronicile Ancutei Cinemateca lu’ Zăvoi  Poison Wiskey Zombierama (pentru reactii adverse), Hapi. Riverwoman, fructitzaUn blog de poveste  si desigur pentru oricine doreste a ne dezvalui „lista presarata cu lacrimi”……

17 gânduri despre „Filmul si lacrima

  1. Uf, cum am putut uita Seven Pounds, bine ca ne-ai reamintit…
    In acelasi timp, printre preferatele mele se numara si alte filme mentionate de tine, precum Sweet November sau City of Angels… Superba lista!

  2. Ai surprins 4 dintre cele mai lacrimogene filme ever: Sweet Novermber, A walk to remember, The Notebook, City of Angels…

    Ma gandeam sa fac si eu listuta, insa s-ar transforma in listoaie. Nu ma pot opri la 10.😀 Si la mine e cu lacrimi, nu cu privire incetosata… chiar si la desene. Exemplu ar fi Sailor Moon… deci stau pe bara la leapsa asta, ca rade cinefilu de mine!

    (August Rush, Pearl Harbour, Closer, Love me if you dare…)

    1. lagrimogene si romantice de vazut intr-o viata …cu adevarat nu te poti opri la doar cateva filme…acum imi dau seama ca n+am vayut mai nicaieri pomenita vreo animatie :)….Love me if you dare nu l-am vazut…August Rush e chiar emotionant…la Closer parca tin ceva minte dar nu prea🙂

  3. place lista ! ma bucur sa vad ca nu sunt singura care a plans la „into the wild”. de obicei se planga la filme romantice (apropo cele amintite de tine sunt nemaipomenite), dar uite ca sunt si drame care nu te lasa in pace.

    1. cele romantice mentionate mai sus au stropul de drama necesar…mi-au venit in minte doar cele mai memorabile dar sigur au fost destule care doar prin pura drama au fost capabile de starnirea unor lacrimi bine meritate…

  4. eu am omis Into the Wild, chiar e chiar e un film emotionant. la fel si The Boy in the Striped Pajamas, care e un film bun, dar parca lipseste ceva…..cred ca se putea mai bine pentru ca subiectul permite

Lasă un răspuns

