Safe House


„Time’s a-wasting. Tick tock, tick tock, tick tock, tick tock…”

Parerile in legatura cu acest film sunt impartite iar pentru o astfel de „indecizie” am aplicat „tratamentul” Safe House pe propria piele cu o vizita la domiciliul cinema-ului local.

Ryan Reynolds si Denzel Washington au adus in prim plan  un alt film conspirativ la adresa  agentiilor secrete, un C.I.A. impanzit de coruptie si razbunatori intr-o lupta corp la corp din care sar adevarate „scantei”.

Incaiererea acestor 2 categorii de agenti se lasa cu plagi impuscate, fiecare intalnire devenind o bataie meseriasa plina de nervi si capete sparte, urmariri de masini si ciocnirii de-a dreptul violente.

O actiune construita pe baza unei idei simple: un fost agent experimentat (Denzel Washigton) vanat de cei ce l-au crescut  ajunge in contact cu un tanar agent (Ryan Reynolds) la inceput de drum… un novice ia lectii la modul serios in ale meseriei de agent (desigur si o lectie in ale actoriei) pentru a face dreptate in stilul justitiarului responsabil.

Safe House nu straluceste dar are parte de-o actiune debordanta intr-un ritm alert, un film  ce ar trebui vizionat de fanii genului de film/R.Reynolds/D.Washington…

 „You’ve done a fine job, Son. We’ll take it from here. That’s when you know you’re screwed.”

6 gânduri despre „Safe House

  1. L-am vazut si mi s-a parut un film bun…nu iesit din comun, dar a fost un film pentru care nu regret banii dati pe bilet.
    ”You’ve done a fine job, Son. We’ll take it from here. That’s when you know you’re screwed.”
    chiar tare replica :)))

  2. eram in dubii la care dintre cele doua filme care mi-au atras atentia sa ma opresc… am ajuns intr-un final la „chronicle”, dar se pare ca nu am luat in considerare prezenta lui denzel in „Safe House”,,, pare a fi destul de ok, in baza a ceea ce ai descris… ryan reynolds nu m-a impresionat pana acum, dar subiectul pare a fi bun… to be continued:P

    1. Safe House, sincer il poti vedea la fel de bine si de acasa, nu chiar de recomandat o vizionare la cinema…am vazut si eu zilele astea Chronicle si urmeaza o mica „descriere”…astept si de la tine o recenzie la „cronici”😛

Lasă un răspuns

