The Ides of March


The Ides of March ne aduce in primul rand la nivel de distributie 4 actori de prima mana: George Clooney, Paul Giamatti , Ryan Gosling si Philip Seymor Hoffman.

Regizor e insusi Clooney care are inca un proiect regizoral dupa Leatherheads din 2008 iar anul acesta ne incanta cu o poveste interesanta forata din adancurile campaniilor prezidentiale americane, o privire aruncata asupra jocurilor politice si-a mecanismelor de lansare spre scaunul biroului oval…

Desfasurarea actiunii, a evenimentelor e fada doar acele sclipiri scenaristice de geniu a personajelor ne mai distrag atentia de la niste interpretari usor „usuratice” nu pe masura celor 4.

Nu pot sa spun ca nu e un film inteligent si frumos constituit dar intr-un suspans lin iar la fiecare moment mai bine „dezvoltat/prezentat” ma gandeam ca poate mult mai mult dar nu am apucat sa zic asta de 2 ori pentru ca s-o si terminat.

De recomandat il recomand deoarece are un story atractiv, distributie si dupa cum spuneam o inteligenta sustinuta artificial.

10 gânduri despre „The Ides of March

  1. G.C. are un film mai vechi pe care l-a regizat, excelent, chiar excelent dupa umila mea parere.Good Night, Good Luck. Imi place G.C., mi se pare un tip serios.
    (Dar eu astept sa zici ceva de ”Pagina opt”)

  2. stiam ca are la activ mai multe filme regizate Leatherheads l-am vazut, de care zici parca ceva in treacat(vad ca are si ceva nominalizari la Oscar)…iar „Pagina Opt” l-am avut o perioada in vizor dupa care se pare l-am pierdut din vedere daca tot l-am amanat atata…

Lasă un răspuns

