De pe alte meleaguri cinefile (2)


Si editia a doua o incepem cu: Klausen care-mi atrage atentia in legatura cu The Smurfs : „Asa, filmul este amuzant, distractiv, dar nu cred ca a reusit sa atraga prea multi copii.  Nici macar pe cei din anii’90 care au avut o surpriza destul de fada, acum, la maturitate …” nerecomandand Uninhabited

Adina a vazut recentul Real Steel : „Un brainwash onest, amuzant, cu care ușor poți empatiza, o distribuție la fel de simpatetică, o coloană sonoră foarte bună, un puști ce își rostește cu patos și umor replicile, un film destul de echilibrat după prima jumătate de oră încolo.”

Victor ne aduce recentele filme romanesti vazute la TIFF:  „Odată cu venirea toamnei, s-a redeschis sezonul la filme românești. ”Principii de viață” și ”Loverboy” sunt primele două. Deși am mai scris despre ele când le-am văzut la TIFF, câteva cuvinte în plus – la distanță de câteva luni – nu strică.”

Ana decopera un documentar bun de mentionat:  El último bandoneón  :” Sunt aduse in fata camerei foste glorii ale tangoului, dansatori, acordeonisti, negustori dar si oameni simpli care vorbesc despre magia tangoului si a acordeonului amintindu-si de Gardel, Piazzolla, Anibal Troilo si de cum tangoul le-a schimbat viata.”

Marian imi „reaminteste” ca nu am vazut Annie Hall : „Filmul lui Allen este o comedie romantică, plină de flashbackuri şi dialoguri spumoase…Personajul lui Allen este nevrotic, glumeţ, sarcastic, romantic, delăsător şi toate acestea în același timp. Alvy este un evreu glumeţ, un newyorkez incurabil, un romantic în felul lui, un om mereu în căutarea acelui ceva de neatins.”

Andres nu prea incantata : ” Melancholia este un film ciudat. Se combina elemente pe care nu le pot vedea impreuna. Ma depaseste cu totul mesajul pe care vrea sa-l transmita. Faptul ca la inceput ni se deseneaza o nunta, pentru ca mai apoi sa apara teama de sfarsit si, implictit, sfarsitul nu isi gaseste logica. Eu nu pot gasi o logica.

Si pe final va las cu cateva trailere de pe Ars Cinematica.

11 gânduri despre „De pe alte meleaguri cinefile (2)

  1. E fain documentarul Anei „El último bandoneón”. L-am luat si eu de la ea si tare, tare mult mi-a placut. In schimb sunt si eu curioasa de filmul asta „Melancholia”, sper doar sa nu fie chiar asa lipsit de logica🙂

Lasă un răspuns

