De pe alte meleaguri cinefile (1)


Cu aceasta ocazie m-am apucat de  „furat” idei dar nu ma pot abtine🙂 sa va aduc si eu la cunostinta munca celorlalti colegi de blog….si asa incepe prima tentativa de furt:

Sa incep cu Adina care face o paralela de toata frumusetea intre The Tree of Life si Melancholia:

„Ambele tind să revigoreze, unul prin viață, altul prin moarte, prin exctincția deplină. Mijlocul prin care fiecare ajunge la acest tip de catarsis este similar din punct de vedere structural, stilistic, vizual, cât și lingvistic-axiomatic. Microcosmosul familiei este pus pe același taler cu marea mamă, în The tree of life nașterea marelui tot are loc, evident, în absența omului, însă nașterea omului o imită recurent pe cea a universului, recuperând ritualic momentul zero la care nu a fost invitat, în The tree of life comuniunea omului cu natura e una subînțeleasă, construită treptat, poate darwinist, până când între om și univers intervine terțul, demiurgul, omul i se adresează, mijlocit de univers, de natură terțului. În Melancholia omul, care a ratat nașterea universului, dar care o imită perpetuu în Tree of life, are acum ocazia să ia parte în mod direct la finele lui, să comunice direct cu natura însă, nu cu demiurgul, cu terțul, EL lipsește, dialogul cu universul este unul mut desigur, dar fascinant.”

Marian ma face curios cu cinematografia olandeza:„Fără a fi un alt American Pie, LelleBelle e o producţie decentă despre sex, despre ambiţie şi despre prietenie.”

Victor nu prea fericit de ce a gasit la Contagion:”Contagion” își revendică virtuozitatea (sau, mă rog, aparența de virtuozitate) de la seria ”Ocean’s 11”, iar faptul că filmul trece destul de repede de la un eveniment la altul și prezintă mai multe lucruri care au loc în același timp compensează pentru absența unui fir narativ principal.

 

Pe Marele Ecran, Richie ne aduce Micronice:

„S-au adunat mai multe filme bunicele si n-as vrea sa trec peste ele fara sa comentez putin pe marginea lor. Lipsa de timp nu-mi permite sa le acord un spatiu mai generos asa ca din cateva randuri sper sa se desprinda suficient de mult pentru a va decide daca merita sau nu vazute.”

Angela ne intampina pe FilmeTari cu: Loves Like Coincidences un film de origine turca: „Dacă daţi o şansă şi aşteptaţi răbdători desfăşurarea acţiunii, deloc liniară, aveţi garanţia unui film cel puţin decent, romantic în esenţă.”

In final va las alaturi de Laura si albumul ei foto cu vedete:Just like us

Johnny Depp si Kate Moss

3 gânduri despre „De pe alte meleaguri cinefile (1)

  1. eu am modificat la mine anyway=))
    ideea e ca, spre rusinea mea, imi citesc textele cu atentie numa dupa ce am dat publish, am sa fiu mai atenta de acum incolo😀 aaa sper

Lasă un răspuns

