Submarine


„I don’t quite know what I am yet. I’ve tried smoking a pipe…flipping coins…listening exclusively to French crooners.Other time I go to the beach and stare at the sea…I have even had a brief hat phase.But nothing stuck.”

Trageam cu ochiul ca de obicei si pe alte bloguri si cand colo dau de o recenzie la Submarine pe Marele Ecran si ma pun pe ganduri pe unde am mai vazut inainte scris despre filmu asta, caut bine si dau de-o recenzie la Klausen…dupa toate parerile pro imi fac curaj si ii dau bataie…rezultatul:

Submarine nu mi-a inselat asteptarile si mi-a intrat la suflet-audienta in delir aplauda frenetic-debut regizoral exceptional.

„Comedie” indie(nu prea am vazut multe) invaluita intr-un umor sarcastic specific britanic, o atmosfera „apasata” poate chiar „usor” depresiva in lumea ciudata adolescentina a lui Oliver Tate…

In coloana sonora o sa-l gasiti pe Alex Turner cu o serie de cantece reusite…

„I find that the only way to get through life is to picture myself in an entirely disconnected reality.I often imagine how people would react to my death…”

13 gânduri despre „Submarine

  1. oi atata unanimitate in pareri te face sa te gandesti la ceva conspiratie „submarina” :)) chiar nu exista nimeni care sa urasca filmu asta?? macar asa.. din dragoste pentru other side.

Lasă un răspuns

