Source Code


Source Code un thriller ingenios, o combinatie captivanta de diferite elemente incepand cu actiunea plus drama bine puse la punct cu elemente de thriller si nu in ultimul rand cu o  mica poveste de dragoste.

Dupa pozitiv apreciatul film Moon regizorul Duncan Jones ne incanta din nou (a doua oara🙂 ) cu un film „tehnologico-stiintific”,inteligent construit cu cateva asemanari fata de primul sau proiect:continua cautare a indentitati,ambii protagonisti sunt „prinsi” intr-o capsula,fascinatia fata de stiinta…;toate aceste situatii similare nu ii reduce din calitatea relativ superioara …

Un puzzle in toata regula, o adevarata calatorie in timp si spatiu,numeroase reveniri intr-o perioada limitata  de 8 minute fara sa te plictiseasca fara sa  iti afecteze interesul fata de ce se va intampla in continuare…

Alte bloguri,alte pareri:

Adina: o critica intr-o nota atenuanta

Lucian:un film ce te tine cu mintea ocupata

-„Do you know me well enough that if I did something that looked a little strange, and was maybe even a little bit dangerous, but I told you to trust me anyway, that you could do that?

-No

-Wow! That was honest.

-You’re beautiful. You’re kind. And you’re painfully honest.”

9 gânduri despre „Source Code

    1. ai scris ceva despre el pe blog?nu de alta ca nu am gasit
      Limitless si Adjustment Bureau urmeaza sa le vad,sa stii ca la prima vedere par din aceiasi categorie,sper sa aiba aceiasi calitate.

  1. pentru Pirat:

    am renunțat la blogul Cinefilescu, nu voi mai posta nimic.
    este privat doar tehnic (încă nu l-am șters, doar l-am ascuns, să nu fie văzut), nu pentru a continua să existe ca un blog privat.
    oricum, ți-am dat acces, în caz că te interesează unele linkuri.
    adică sper că ți-am dat, că văd că unele lucruri nu merg cum ar trebui.
    dacă nu poți intra, scrie-mi aici, că voi fi anunțat prin e-mail.

    pentru Pirat, dar și pentru vizitatorii (Adina, Marian etc.) care au linkuri către Cinefilescu:

    îmi pare foarte rău, dar sunt foarte ocupat și nu am timp să-i scriu fiecăruia în parte.
    vă rog să scoateți linkurile către Cinefilescu, că nu mai sunt funcționale.
    mulțumesc!

  2. da cinefilescule ne pare rau, poate te reprofilezi pe eco si rushdie😛
    @ klausen eu as baga sursa asta intre limitless si the adjustment bureau, limitless parca face cinste dintre toti categoriei, e mai bibilit, mai aranjat, source code isi propune sa pacalesca, ii iese cat de cat dar nu ca limitless, iar cat despre the adjusment bureau…poate scriu ceva in weekend😛 oricum nu prea mi-a placut fantasmagoreala aia politizat-romantata😀 arrr mi se sclipetesc dintii

Lasă un răspuns

