The Town


Filmul este o adaptare dupa romanul “Prince of Thieves” al autorului Chuck Hogan,povestea urmareste o poveste de dragoste atipica dintre un spargator de banci Doug McRay (Ben Affleck) si managerul unei banci Claire Keesey (Rebecca Hall).Ben Affleck se afla in postura de regizor,scenarist si actor se descurca impecabil fiind apreciat de criticii din intreaga lume.Scenariul e construit abil şi precis pe Affleck interesandu-l  mai mult umanitatea deviată a personajelor decât spectacolul vizual şi tensiunile uşor accesibile (dar pe care desigur nu le neglijeaza) abordând subiectul pe baza unei concepţii cât mai realiste.Ca personaj,  creaţia actoricească a lui Jeremy Renner mi s-a parut de mentionat dar nici Ben Affleck nu face un rol rau iar Rebecca Hall îşi face datori, credibilă în context si cam atat.Cu toate acestea cred cu tarie ca Ben Affleck se afla in varful carierei sale si acest film este cea ma mare performanta a sa din toate punctele de vedere si astept cu nerabdare urmatorul sau proiect…

12 gânduri despre „The Town

  1. interesanta coincidenta, am vazut filmul aseara. Sunt de acord, in ciuda jocului actoricesc grozav, filmul e doar „cam atat”, e destul de greu de vazut, e lungit, e indecis. Ar vrea sa fie psihologic, apoi se decide sa fie actiune, apoi trece inapoi la psihologic samd.

    1. M-am gandit mult si bine si am gasit 10 filme mai bune din pct meu de vedere. Totusi, e o lista subiectiva in care intra tangled, how to train your dragon si toy story.
      Deci poate ai dreptate, dar daca the town ar fi fost lansat in 2009, n-ar fi fost in top 10. 2010 a fost un an slab.

  2. da, mi-a placut, darrr, dupa parerea mea, a avut momente in care s-a lungit aiurea.
    in rest, destul de interesant dar nu pot sa spun ca l-as revedea prea curand🙂

Lasă un răspuns

