13


Un film plin de suspans,dramatism cu ceva elemente ce da inspre morbid si un pic „scary”.Pentru inceput cu o umbră de mister  care se prelungeşte pentru o perioadă de timp după care  momentul desfăşurări acţiuni unde  povestea tânărului electrician  m-a ţinut în „corzi” prin dramatismul situaţiilor create iar în legătură cu finalu mă aşteptăm la ceva de genu.Cu un actor principal debutant,Sam Riley,care face un rol bun cu alţi actori în roluri secundare mult mai celebri şi experimentaţi printre care ar fi de menţionat Jason Statham(nu am nimic de obiectat),Mickey Rourke care mi-a plăcut mai mult decât în The Expendables,50 Cent un rol episodic doar pentru încă un proiect în filmografia să.Regizorul Gela Babluani un debutant în ale cinematografiei care a regizat şi 13-Tzameti(filmul de origine defapt care îi alb-negru)  se pare că a încercat şi-o variantă cu actori mai cunoscuţi  cu un scenariu care zic eu ca  s-a mai perfecţionat odată cu acest remake care imi place mai mult.În concluzie merită să arunci o privire peste el.
Vizionare Plăcută!!!!

Lasă un răspuns

